25 : to : 25

416 75 123
                                    

Evet, Namjoon'un gizemleriyle dolu bir bölüme hoşgeldiniz. Lütfen paragraf aralarını boş bırakmayın en azından tepkilerinizi yazın.

İyi okumalar ~ Hepinizi çok seviyorum.♡

Her şey eğlenmek istememle başladı. Sen ünlü bir polistin ve beni yakalamayı kafana koymuştun. Ben de seninle biraz uğraşmak istedim. Bu konularda profesyoneldim ve kendi başıma çalışmama rağmen asla yakalanmazdım. Senin evine ve büroya kamera koydum, ruhun bile duymadı. Çoğu kez farklı kılıklarda büroya girdim ama sana pek gözükmedim. Sık sık gittiğin çoğu yere gizli kamera yerleştirdim. Bu, yaptığım ilk adımdı.

Karşına saf bir yabancı olarak çıkıp, sağlam delillerle seni kuzenim olduğuna inandırdım. Aslında kan bağı olarak alakamız bile yok. Bir dedektif olduğuma da inandın ve o zamanlarda amacım tamamen saflığından yararlanmaktı.
Aynı anda, hem seninle evinde kalan kuzenindim hem de senin aradığın azılı bir suçluydum ve sen bunu hiçbir zaman fark etmedin.

Taehyung... Hiçbir zaman bilmiyordun ama o benim kardeşimdi. Sana ulaşmak için çoğu kez onu kullanmıştım. Onu ve yanındaki arkadaşlarını. Hiçbir şeyden haberi olmadan bana seni gülerek ve heyecanla anlatırdı. Onu ilk şöyle kandırmıştım:
-Onu seviyorum ve onun hakkında her şeyi öğrenmek istiyorum, diyerek. Sonraları ise onu kandırmaya devam ettim ve bu zamana kadar kardeş olduğumuzu saklamasını sağladım. Çünkü söylersek, büyük bir açıklama yükünün altına gireceğimi biliyordum ve böyle bir riski hiç almadım.

İlk başlarda amacım seni tamamen yalpalattırmak olduğu için hayatımın en büyük hatalarından birini yaptım ve bir çeteden yardım istedim. Bu sayede çetelerarası kimliğim ortaya çıktı. Aslında asla böyle bir şey yapmazdım ama zor durumda kalmıştım, hiçbir zaman olmayacak bir şekilde köşeye sıkışmıştım ve başka çarem yoktu.

Asıl pişmanlığı sana aşık olduktan sonra yaşadım. Tüm bu şeyleri yaptığım için kendimden nefret ettim ve sana bağlanmaya başladıkça, yaptığım tüm pisliklerimi temizlemeye çalıştım. Ama olmadı. Eğer tek çalışmaya devam etseydim bu kolay olurdu ama çetelerarasında biliniyordum ve çoğu işte benden yardım istiyorlardı. Yardım etmeseydim beni açığa vuracaklarını biliyordum. İyice köşeye sıkışmıştım ama çözüm aramaktan geri durmuyordum.

burglar love ¦ namjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin