"S-senin burda ne işin var?"
"Beni özlemişsindir diye düşündüm."
Hayatım daha kötü gidemezdi! cidden! eski sevgilim çıktı şimdi başıma! Mükemmel (!)
Film sahnelerinde prensesi kötü prensten kurtaran bir köylü olmalı. Nerde benim köylüm (!)
"Çık git hayatımdan yeter! "
O pislik suratına korkunç bir gülümseme takındı. Şu anda onu burda öldürmek istiyorum!
"Yarım kalan işimi bitirmeden burdan hiçbiryere gitmem! "
ses tonu yüksek çıkmıştı. Bu beni hem ürkütüyor,hem sinirlendiriyordu. Ama ben kesinlikle sinirli kısmı bastırmalıyım.
"Seni adi şerefsiz pislik he-"
Kelimemi tamamlayamadan bileklerimden tutup beni kapıya yapıştırdı. Ağzımdan küçük bir inilti çıktı. Bileklerimi öyle çok sıkıyordu ki bir an kopacaklarımı düşündüm.
"Bı-bırak beni ca-canımı yakıyorsun. "
"Öyle yapmak istiyorum zaten."
Bileklerimi daha çok sıkıp yüzüme yaklaştı. Gerçekten korkuyorum Tanrım!!!
"Bırak kızı!!!"
Kapıdan gelen sesle ikimizde bakışlarımızı kapıya yönelttik.
"SANA.KIZI.BIRAK.DEDİM. "
Diego Kapıya doğru yürürken bende Bileklerimi ovmakla meşguldum. Harika bana bir morluk hediye etti.(!)
"Sen kim olduğunu sanıyorsun? "
"Sanırım...ben olduğumu sanıyorum. "
"Bunu fazla kolay hale getiriyorsun. "
Yaptığı yumruğu sert bir şekilde yüzüne geçirdi.Oda hiç beklemeden sayısız yumrukları yüzüne indirmeye başladı. Diego Nerde yatarken bakışlarımız buluştu.Neden buraya döndü? Neden benim evimde Vee.. Neden beni koruyor?