"España Sección 2" | 9.bölüm

509 30 6
                                    

Multimedia Ham Ham *-*

dayanamadım kızlar adafafaf

Beklediğim sahnenin tam tersi bir sahne karşımdaydı. Ben babamın Martina'ya zarar verdiğini düşünürken Martina babama zarar vermişti. Elindeki silahla bardak kırmış bir çocuk gibi bana bakıyordu. Ani bir hareketle elindeki silahı yere atıp bana sarıldı. Hıçkırarak ağlıyordu.

"Üz-üzgünüm Be-ben kendimi kaybettim."

"Shh..senin suçun değil sakin ol."

"B-bana kızmadın mı ?"

"Zaten babamdan nefret ediyordum."

Hafifçe kafasını sallayarak bana daha sıkı sarıldı. Eğer benimle takılırsa. Bu öldüreceği son adam olmayacaktı....

Martina'nın dilinden

Hala bir adamı öldürdüğüme inanmıyorum. Bana aklımın alamayacağı şeyler söyleyip beni baştan çıkardı. Bir Anlık cesaretle. Onu öldürdüm. Evet ben onu öldürdüm. Hala inanmasamda onu öldürdüm. Ve buna alışmam lazımdı.

"Uyumak istermisin ?"

Jorge'nin rahatlatıcı sesiyle gerçek dünyaya döndüm. Ona 'evet' anlamında başımı sallayarak yukarı çıktım. Kendimi yumuşak yatakla birleştirip uykuya döndüm.

****************

Gözlerimi açtığımda yine aynı yerdeydim. Yataktan kalkarak hafifçe esnedim. Sonra komidinin üstündeki telefonumu aldığımda saatin sabah 10 olduğunu gördüm. Yani dün gece 11'de yattıysam. Baya bir uyumuşum demektir.

Aşağı inip Jorge'nin uyanmamış olduğunu umup mutfağa yöneldim ve birşeyler hazırlamak için dolaba döndüm ama bir not beni durdurdu.

"Merhaba Tini. Benim çok önemli bir işim çıktı. Sana kahvaltıda iyi eğlenceler"-Jorge

Olamaz...!!! Tek başıma kahvaltı yapmak en nefret ettiğim şeydir..! Belki varmak üzeredir en iyisi aramak..

"Ne var ?"

"iyimisin ?"

"Ne var Tini?"

"İşin ne kadar sürecek diye soracaktım."

"Gece gelebilirim yada gelmeyebilirim beni bekleme."

"Ama-"

Ve o bariz ses odada yankılandı.

.Dıt. Dıt. Dıt..

********

Yemeği yedikten sonra televizyonda çizgifilm izlemeye karar verdim. Ama yanımda hem söylenen hemde mesajlaşan biri olmayınca tadı çıkmıyordu. Ve hala aklım o adamdaydı. Jorge söyleyene kadar onun babası olduğunu bile bilmiyordum. Ya hapishaneye girersem ? Ne yaparım ben ? Ya yakalanırsam ? O kadar çok korkuyorum ki....

Başarısız televizyon izleme girişiminden sonra kitap okumaya karar verdim. Ama ne olursa olsun aklımdan hiç çıkmıyordu. Nasıl öldürdüm ben onu ? Peki cesedini ne yapacaktık ? Hala arka depoda duruyordu. Tanrım sen yardımcı ol...

Saat gece 00.00 gösterirken ben evde tek başıma bir ölüyle duruyorum. Ne kadar iç açıçı değil mi (!) Kapıya sokulan anahtar sesiyle gözlerim kapıya kaydı. Ve kendimi uyuyor taklidi yaparken buldum. Telefonla hararetli bir konuşma yapan Jorge'nin sesinden başkası değil di.

"Ne diyorsun sen ?!"

"Al götür nereye atarsan at !"

"Umrumda mı sanıyorsun ?!"

"Kapat telefonu"

"Sana.Telefonu.Kapat.Dedim !"

Telefonu alıp karşı duvara fırlattı. Ve telefon anında paramparça oldu.

"Siktir.Siktir.Siktir."

İlk kez onu küfür ederken görüyorum. Çok fazla sinirli görünüyor. Biraz evde dolaştıktan sonra gözü bana takıldı. Yüzünde endişeli ve sinirli bir ifade vardı.

"Martina."

biraz daha yaklaşıp yeniden seslendi.

"Tini"

Sonra gelip beni dürttü. Bende sesimin uykulu çıkmasına özen göstererek konuştum.

"Efendim."

"Ohh Tanrıya şükür."

"Bir sorun mu var ?"

"Bir an senin-Herneyse boşver ?"

Koltuktan kalkıp kendi yatağıma gittim. Ama en son yatağıma gittiğimde Jorge gibi kokmuyordu..

*****************

Sabah kalktığımda eski yerimdeydim. Hersabah farklı biryerde uyanmaya o kadar alışmışdım ki aynı yerde uyanmak tuhaf gelmişti. Merdivenlerden inerek Oturma odasına indim. Jorge elinde telefonla oturma odasında uyuya kalmıştı. O kadar çok teledon konuşması yapıyordu ki, Uyuya kalması çok normaldi.

Jorge'nin telefonundan gelen mesaj sesiyle hazırladığım masadan yüzümü telefona çevirdim. Sonra yeniden masaya döndüm en fazla ne kadar uyuya kalabilir ki ? Yani...Hem bir mesaj ne kadar önemli olabilir ki ? Hayır bakmak özel hayata hiç saygılı olmaz...

Ard arda gelen mesaj seslerine dayanamıyorum. En iyisi bakmak. Evet evet. Hem Jorge gibi birinin en fazla mesajı ne olabilir ki ?

5 mesaj

"Jorge dostum gerçekten Özür dilerim sanırım fazla sinirlendin diğerleriyle seni bekliyoruz hemen gelsen iyi olur."-Ruggero

"Sahiden dostum cevap verirmisin ?"-Ruggero

"Sen tripmi atıyorsun ?"-Ruggero

"Martina'ya iyi bak Jorge o diğerleri gibi değil" -Facu

"Bebeğim seni çok özledim. Buraya gelince tüm yılların acısını çıkaracağım xx"-Lara

Ohomm...Burda neye şaşıracağıma karar veremiyorum.

Ruggero kimse Jorge ona fazla kızmış ve dün konuştuğu kişi o olmalı.

Facu Jorge'yi nerden tanıyor ?! Yaktım Çıranı Facu !

Larada sevgilisi olmalı.Yılların acısını çıkaracağım ? Jorge ne değişik bir çocuk böyle...

"Telefonumla ne yapıyorsun ?"

Başımı telefondan çevirip Jorge'ye baktım. Önce şaşırsamda. sonra yüzümü ciddi bir ifadeye soktum.

"Bu ne Jorge ?"

Último besoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin