Evet... Maalesef ki Internet cezası yedim :((( Bölümü ekliyorum Haftaya Cumaya kadar gelebileceğini sanmıyorum ://
Multimedia :333333
İyi okumalar xx
Ben demiştim değil mi ?! Bu çocuk tamamen pisikopat ! Alın şimdide bir sapık oldu !
Dudaklarını benden ayırdığında yüzünde muzip bir gülümseme bekliyordum.
Ama bu gerçekten içtendi.
"Sen pisliğin tekisin."
Ağzımdan çıkan tek sözler bu olmuştu. Kollarını gevşetiğini fırsat bilerek var gücümle sağ sokağa saptım. Duvarları iterek yolda ilerliyordum.
Bir çıkış, Bir çıkış...
Harabe evlerden başka hiçbirşey yoktu ve bahse girerim hepside terk edilmişti.
Önümdeki sokağın çıkmaz olarak bittiğini gördüğümde, aslında nerden gidersem gideyim kurtulamayacağım gerçeği tüm benliğimi ele geçirmişti..
Sokağın sonundaki harabe ev gözüme takıldığında, oraya girmeye karar verdim.
Adımlarımı hızlandırıp harabe evin kapısını tekmeyeleyerek açtım. Merdiven boşluğuna saklanmayı planlıyordum ancak....
İşler planladığım gibi gitmemişti.
"Benden kurtulamayacağını bildiğin kadar uzun tanıştığımızı sanıyorum."
Duvara kollarımla itekleyerek bir oda bulmaya çalıştım. Ama açtığım her kapı , pislik yada kireçlenme sayesinde kilitli moda alınmıştı.
Gözlerim harabe evin altına inen merdivenlere kaymıştı. Belki bir çıkış yolu olabilirdi.
Hiç zaman kaybetmeden ayaklarımı zarar görmüş ve tozlanmış merdivenlere yönelttim.
Bir basamak daha, ve birdaha...
Merdivenler bittiğinde şaşkınlık, korku ve dehşet tüm organlarımı ele geçirmişti.
Burası senin rüyanda gördüğün bodrum değil mi ?! Bütün bunlar yetmiyormuş gibi, birde iç sesimin kendini beğenmiş, bilmiş tavırlarıyla uğraşacak Halim yoktu.
"Hey ! Saklanbaç mı oynuyoruz ? Elma dersem çık armut dersem çıkma !"
Duyduğum sesle tereddüt etmeden bodruma daldım ve kapıyı kapattım.
İşte ordaydı,halat ordaydı.
Tüğlerimin diken diken olduğunu hissetim. Rüyalarım şuana kadar - bazı detaylar hariç- gerçek olmuştu.
Yoksa buda mı onlardan bir taneydi..
Birkaç adım atarak halatın yanına ulaştım. Elimle halatı kavrayarak incelemeye başladım. Bunda bu kadar özel ne olabilirdi ki ?...
"Buldum seni "