Huhuuuu :D Röportaj bölümü ile karşınızdayım dafafsdag Neyin ne olacağı, Olaylar ve ilişkiler ile ilgili oyuncularımız ile konuşacağız :Dd
En çok sorulan soru
"Jortini ne zaman olacak ?"
Bunu Jorge ve Martina'dan dinleyin :D
Jorge
"Jortini olması şu sıralar pek mümkün gibi görünmüyor. Jorge Martina'ya annesinin intikamı üzerine yoğunlaştı. Ona o gözle bakacağını pek sanmıyorum. Birkaç bölümden sonra aralarında bir yakınlaşma gerçekleşecek ama yakınlaşma. Dediğim gibi. Sadece intikam almak istiyor.
Martina
"Jorge adına herşey intikam üzerine kurulu. Ama martina için aynı şeyleri söyleyemem. Martina Jorge'nin yumuşak yanını biliyor ve bunu ortaya koymak istiyor. Ama bunu yapmaya çalışırken ona aşık oluyor ! Martina için Aşk bitti sanıyordu ama demek ki bitmemiş ! "
Diğeri Ruggero ve Felićete bunuda onlardan dinleyin.
"Felićete Ruggero'yu seviyor mu ?"
Ruggero
"Ruggero çok sert bir çocuk. Felićete'ye iş arkadaşı olarak bakıyor. 5 yaşından beri arkadaşlar ve beraber Jorge için çalışmaya başladılar. Gerçekten paraya ihtiyaçları var ve ondan başka kimseleri yok."
Felićete
Felićete Ruggero'ya tanışdıklarından beri aşık. Herzaman onunla olma hayelleri kurmuştur. Çok kötü bir geçmişi olan Felićete, Ruggero'ya sığınarak yaşamıştır. Tek dayanağı Ruggero olduğu için gerek tavrı gerekse yakışıklılığı yüzünden Ruggero'ya aşktır.
Merak etmeyin beybisiler yeni bölüm 5 vote ve yorumdan sonra gelecektir dafaga