Merabaaaaa :Dd Yeni bölüm y ben :D
Iyi okumalar xx
"Bu kadar kolay olacağını mı düşündün ?"
Yüzünde herzaman ki tehtidkar gülümseme vardı.
"Lütfen...bırak gideyim.."
Alay dolu bir kahkahanın ardından bacaklarına koşmak için bir komut yolladığını gördüm. Fark eder etmez. Var gücümle sahil boyunca koşmaya başladım. Neden kimse yoktu ?! Neden bu kadar boştu sahil ?!
Sahilden çıktığımda, iki sokak arasında kalmıştım. Birinden geçersem,elinden kurtulacaktım. Ama başka birinden gidersem kendi sonumu kazmış olacaktım.
Arkama döndüğümde aramızda sadece birkaç metre kaldığını gördüm. Hiç düşünmeden Sol sokağa saptım.
Ah tabi çıkmaz sokak.
Ne kadar şanslıyım ben böyle (!)
Umutsuzca duvarlara bakıyordum. Kaçabileceğim yada sıvışabileceğim bir yol arıyordun. Ah ! Dedim içimden Keşke duvarlardan geçmek mümkün olsaydı. Bu düşüncemle bir anlık irkilme yaşadım. O rüya. Onlardan birinde olan birşey.İç sesimin haklılığı ile ürperdim. Peki ya klonlar ? Onlar neredeler ? Diye düşündüm.
"Kaçabilirsin ama saklanamazsın."
Gelen sesle başımı duvarlardan sese yönelttim. Yine o muzip sırıtışlardan birini takınmıştı yüzüne.
Hızla üzerime yürüdü ve kolumu tuttu. Teması ile bir ürperme yaşadım. Gözlerimi kolumu tutan ellerinden yüzüne çevirdim. Gözlerinin içi bir buz dağı kadar soğuktu. Hiçbir duygu belirtisi göstermiyordu.
"Gözlerin tıpkı anneninkine benziyor." söylediği şey ile içimde bir hareketlenme oluştu. Fotoğraflardan baktığım kadarıyla annemin gözleri gayet güzeldi.
Bana iltifat etmişti.
Ben bu iltifatın şokunu atlatmayı henüz başaramamışken bir yenisini daha ekledi.
"Ama dudaklarını kimseden almamışsın." Kısık bir gülüşün ardından devam etti. "Kimseninkiler senin ki kadar güzel değil." elleri elmacık kemiklerimde keşfe çıkmıştı.
"Sanki öp beni diyor." cümleleri git gide arsızlaşıyordu. Kendimi kaçırılmış yada birazdan tecavüze uğrayacak bir kız gibi hissediyordum. Bana ne yapacak tı ? Neden dudaklarıma serenat yapmayı kesmiyordu ki ?
"Sence onları dinlemelimiyim ?"
Bu adam seni öpecek ! İnanmıyorum şunun dudaklarına bak ! Kesinlikle öpüşmeniz lazım !
Iç sesime bir 'kes sesini !' mesajı ilettikten sonra karşımda ki pisikopatın dudaklarını benimkilerin üstünde hissetim.