"España Sección 1" | 8.bölüm

580 30 14
                                    

Upuzun bir bölümle karşınızdayım asdgjaggs

Bu arada "España" bölümünün kısımları olucak.

Erken paylaştım çünkü büyük bir ihtimalle 1 hafta falan yb gelmez.

Son birkaç gün içinde çok fazla olay oldu. Hepsini Teker teker anlatacağım.

1 hafta Önce....

Jorge ile beraber. İspanya'ya gitme kararı almıştık. Bana orada tanıdıklarının olduğunu. Beni koruyacaklarını söyledi. Benimse ona güvenmekten başka şansım yoktu.

Bunlar haricinde bana neden hala gittiğimizi söylemedi. Anne katili yada İzleniyorsun konusunda yani.

"Soruma cevap vermedin ?"

"Mm..ne sorusu ?"

"Nerelere daldın yine bücür ?"

"Bana bücür dememen gerektiğini söylemiştim"

"Bende diyeceğimi söylemiştim."

Hafif kıkırdadım. Bu davranışları hep hoşuma gidiyordu.

"Arkadaşlarınla vedalaştın mı ?"

Ben bunu tamamen unuttum !

"Hayır ! 2 gün sonra gidiyoruz ve ben vedalaşma bile yapmadım."

"Çok unutkansın bücür."

"Sende çok dik kafalısın."

Hafif tebessüm ettikten sonra komidinin üzerinde duran telefonumu alıp saate baktım.

Saat henüz 11.35'di. Yani vedalaşmak ve hazırlanmak için bolca vaktim vardı.

Son kıyafetleride koyarak bavulun kapağını kapattım. Ne kadar kalacağımızı bilmiyordum.Belkide sonsuza kadar. Aslında ne kadar kalacağımızı konuşmam lazım.

Koyduğum sıcak kahveden büyük bir yudum alarak masaya koydum ve kitabıma devam ettim. Aslında aklım kitap dışında herşey de.

İspanya,Anne katili , İzlenmek, Çocuklar, Evim... Bi ara aklıma Jorge bile geldi. (belkide) Bütün hayatım boyunca beraber yaşayacağım adamı sadece %30 oranda tanıyordum. Okuyormuydu. Hiç arkadaşı varmıydı. Nerde yaşıyordu. Kız arkadaşı varmıydı.. Aslında son söylediğim beni o kadarda ilgilendirmez. Gerçekten. Kız arkadaşı olsun yada olmasın. Bu benim sorunum değil.

******

Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. En son uykumun geldiğini hatırlıyorum. Yumuşak yataktan kalkıp doğruldum. Burası benim odamdı. Son birkaç haftadır uğramadığım oda yani....

İçeri geldiğimde Jorge televizyon izliyordu. Beni gördüğünde gamzelerini belli edecek şekilde gülümsedi.

"Uyuyan prenses uyandı demek."

Ona tebessüm ettim ve yanına oturdum. Televizyonda saçma bir yarışma kanalı vardı. İnsanlar birtakım sorular yanıtlayıp para kazanıyordu. Soruları bilemezlerse yüzlerine limonlu turta yiyorlardı.

"Bunu sahiden izliyormusun ?"

Televizyona bakıp yüzünü buruşturdu.

"Bunun açık olduğunu bile bilmiyordum."

Sonra yeniden telefonuna döndü. Orda gerçekten ne yaptığını merak ediyordum.

"Telefonda bu kadar önemli olan ne ?"

"Büyüyünce anlarsın bücür."

Oflayıp kanalı değiştirdim. Bir çizgifilm kanalında durup izlemeye başladım.

"Sana boşuna bücür demiyorum."

"Aynı anda hem telefonla ilgilenip hemde bana nasıl laf yetiştiriyorsun ?"

"işte benim hakkımda öğrenmen gereken birşey daha."

Evet Martina konu açılmışken ilerlet. Kullan bu şansı !

"Şey...bilmen gereken şeyler diyince...seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum."

Jorge oflayıp telefonunu arka cebine koydu.

"Seni dinliyorum."

"Öncelikle bu sorduğum soruları uzun zamandır düşünüyorum ve biraz meraklanmamı sağladı."

"nedense hiç şaşırmadım."

"Lütfen konuyu dağıtmayalım. herneyse. Bana birkaç hafta önce söylediğin sözleri o zamandan beri düşünüyorum ama bir anlam çıkaramadım."

"Hangi sözler ?"

"Ihmm...Hani şu Anne Katili ve..izleniyorsun.."

Söylediklerim karşısında affalamış gibi bir hali vardı. Birkaç dakika sessiz durduk. Sonra koltuktan kalkıp yukarı çıktı. İşte soğuk Jorge geri döndü.

Jorge'nin ağzından

Bunu sorucağını çok iyi biliyordum.! Ama ben ne diyeceğim. "Hey Martina senin baban benim annemi öldürmüş. Babamda senin peşinde. Seni öldürmesin diye koruyorum. Hey ama sorun yok (!) " mu diyeceğim ?! İllaki benden bi açıklama isteyecek çok iyi biliyorum. Beni tanımaya, arkadaş olmaya çalışıyor.. Ama bu mümkün değil. Benimle arkadaş olursa.Bela ile de arkadaş olur...

Son birkaç saatir telefonda Lara ile mesajlaşıyorum. Uzaktan ilişki yürütmek gerçekten çok zor...Onu özlüyorum....Hey ama 2 gün sonra onun yanına gideceğim ! Tabi Martina ile o ayrı....

"Gerçekten şu telefon da ne yaptığını çok merak ediyorum."

O ne zamandır burda ?

"Ne zamandır buradasın ?"

"Yaklaşık 25 dakikadır."

Cevabını dinleyip yeniden telefonuma döndüm. Lara beni sevdiğini ve kapatması gerektiğini şeyler söyleyip kapattı. Bende televizyona bakmaya karar verdim. Yine mi Çizgifilm ! Ne zaman vazgeçicek böyle çocuksu davranışlardan !

"Doğru düzgün birşey açar mısın ?"

"Neden ? Bu gayet güzel."

Televizyonda ne çizgifilmi olduğuna baktım. Bunun adını bile bilmiyorum ! Ne ki bu böyle ?! Hem şu çocuğun kafası neden üçgen ?!

"Bu çocuğun kafası neden üçgen bücür ?"

"Buna Hayal gücü denir bunak."

"Bunak mı ?"

"Bücür mü ?"

Bu kızda amma laf yetiştiriyor ! Ne olmuş bücür dediysek ?! Benden 5 yaş küçük olan o değil mi ?! Bunak da neyin nesi ?! Sadece ondan 5 yaş büyüğüm. Tamam biliyorum çok saçmaladım...

Tam evden çıkacaktım ki telefonuma gelen mesaj sesiyle ayaklarımı kapıya değil telefonuma doğru çevirdim.

"Burda işler karışıyor kardeşim hemen gelseniz iyi olur."-Ruggero

İşler nasıl karışmış olabilir ki ? Daha dün herşey yolundaydı ?

"Ne demeye çalışıyorsun ne karışması ?"-Jorge

"Baban gözden kayboldu"-Ruggero

Ne !!!! O zaman babam büyük bir ihtimalle buraya gelecektir. Hemen burdan gitmemiz lazım hem-

Aşağıdan gelen silah sesiyle adımlarımı aşağıya yönelttim. Gördüğüm sahne karşısında ağzım açık kaldı.

Último besoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin