"Toda la noche" | 7.bölüm

527 40 2
                                    

Yeni bölümler artık Salı ve Cuma günü gelecek istisnalar hariç.

"Ne ?"

Tanrı'ya şükür konuştu !

"Evet gitmek istiyorum. Madem izleniyorum. O halde burdan gitmek istiyorum."

Jorge'nin yüzünü büyük bir gülümseme kapladı. Arada birde "mükemmel" diye mırıldanıyordu.

"Tamam o zaman. Sen yukarı çık ve hazırlan."

"Ne yani ? Hemen mi gidiyoruz."

Birden sırıtışı yüzünden silindi. Bana dönerek dişlerinin arasından tısladı.

"Madem istemiyorsun neden beni heveslendirdin ?"

"B-ben istiyorum. A-ama sana güvenmekte zorlanıyorum. Bu gece birbirimizi tanıyabilirmiyiz ?"

"Ne yani çıkmak gibimi ?"

"H-Hayır. Sadece birbirimizi tanıyacağız."

Jorge ellerini saçlarının içinden geçirerek yanıma oturdu.

"Merhaba güzel hanımefendi benim adım Jorge sizin ki nedir ?"

Güzel hanımefendi mi ? Ne yani 1980'de miyiz ?

"Adım Martina. Ama sen bana tini diyebilirsin"

"Pekala tini."

"Kaç yaşındasın Jorge ?"

"23."

"Vay canına. Gayet havalı."

"Sen kaç yaşındasın"

"18."

"Senin yeni lakabın bücür olsun o zaman."

"Hey ! Ben istemem öyle lakab !"

"Lakap bulurken insanlara fikirlerini sormazlar bücür."

"Bana bücür demesene ya."

Bana 32 diş gülümsüyordu. Çok şirin gamzeleri vardı. Ama ona karşı en ufak birşey hissetmiyorum. Sadece arkadaşım.

"Lakabın sana çok yakışıyor bücür."

"Hııı evet evet."

"Eee sen bana kendini anlat."

"Öncelikle adım bücür değil Martina Stossel. 18 yaşındayım. Annem veya babam yok. Teyzemlerde kalıyordum. Reşit olunca yük olmamak için İtalya'da ki eski evimize gelmeye karar verdim."

"Bir kardeşin var mı ?"

"Hayır tek çocuğum. Şimdi sen bana kendini anlat."

"Adım Jorge Blanco. Ihmm 23 yaşındayım. Babam var. Annem yok. Iıı..kardeşim yok.Şarkı söylemeyi severim."

"Gerçekten mi bana şarkı söylermisin ?"

"Annem öldüğünden beri söylemiyorum."

"Çok Üzgünüm."

Birkaç dakika boyunca hiç konuşmadık. Bu sessizlik çok fazla sinir bozucu olmaya başlıyordu.

"Biliyormusun Tini....senin çok güzel bir yüzün var.....birçok erkek seninle olmak için deli oluyor.....sana dediklerim için üzgünüm....ben... sanırım biraz sinirliydim...yeniden üzgünüm."

Güzel bir yüzümmü var ? Erkekler bana deli mi olur ?

"Şey...eeee....önemli d-değil..."

Olduğu yerden aniden kalkıp ayağa kalktı. Bende istem dışı olarak onunla beraber kalktım.

"Biliyormusun bu bir hataydı."

"H-Hayır hata değil. Seni tanıdıkça daha iyi bir insan olduğunu gördüm."

Başını olumsuz anlamda iki yana salladı.

"Benden nefret edeceksin."

"Hayır"

Hiç anlamadan bana sarıldı. İlk başta şaşırsamda ona karşılık verdim. Çok güzel kokuyordu. Acaba parfümü neydi ? Hiçbir parfüm bu kadar güzel kokamazdı......

Último besoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin