Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım.Yani öyle sanıyorum hiç biryer böyle dezenfekte kokmaz.
Sağa baktığımda uyuyan Jorge'yi gördüm. Ne yalan söyleyeyim çok Şirin uyuyordu.
Hastane yatağından kalkarak Jorge'nin yanına ilerledim. Aklıma yaşadıklarımız gelince yatağa geri döndüm. Artık onunla konuşmak dahi istemiyordum.
Hastane yatağında rahatsızca kıpırdanırken açılan kapıya gözlerim kaydı. Arkadaşlarım gelmiş.! Geç kaldınız !
"Tini senin için çok endişelendik."
Mechie'ye dil çıkartıp suratımı sağa çevirdim.
"Ne oldu Tini ?"
"........"
"Tini cevap versene."
Bu sırada Jorge'de uyandığını belli eden sesler çıkardı hepimiz başını o tarafa çevirdi.
"Martina uyandın demek."
Çocuklar bana anlamayan bakışlar atıyordu. onları umursamayıp en soğuk sesimle cevap verdim.
"Evet"
Kapı açılınca içeriye 24 yaşlarında genç ve bir o kadar da güzel bir hemşire girdi.
"Bayan Stossel taburcu işlemlerini tamamlamak için aşağı inmeniz gerek ama-"
Yan bir bakışla uykudan yeni kalkmış saçları dağınık Jorge'ye baktı.
"Bunu siz yapamayacağınıza göre erkek arkadaşınız yapabilir."
Şaşkın şaşkın Jorge'ye bakıyordum oda bana ikimizde aynı anda konuştuk.
"Biz sevgili değiliz.!"
Bu dediğimize karşı hemşirenin yüzünü bir sırıtma kapladı.
"Öyle mi ? Ama bu beyfendi dün geceden beri sizin başınızda bekliyor."
Hemşirenin dediklerinden sonra gözlerim istemsizce Jorge'ye kaydı. o bana değil hastanenin beyaz fayansına bakıyordu.
"Sen hemşiresin basın muhabiri değil."
Hemşirenin sırıtışı yüzünden silindi ve mahcup olduğunu belli eden sesler çıkardı.
"Özür dilerim efendim haddimi aşdım."
Veeee kapıdan gider.
Ne ?
benimde eğlenmem lazım.
"Martina ben işlemleri yaptıktan sonra gideriz"
Jorge'nin çıkmasıyla bütün gözler bana çevrildi.
"Bu çocuk kim.?"
"Neden senin başında beklemiş.?"
"Hastane yemekleri neden bu kadar berbat?"
Facu'nun dediğiyle hepimiz gözlerimizi ona çevirdik.
"Ne var ? dünden beri bişey yemiyorum."
Lodo gözlerini devirerek bana döndü.
"Sen ona bakma. Yemek yemiyince bişeyler oluyo ona."
Sonra yeniden lafa başladı.
"Bu sexi çocuk ne zamandır sana bu kadar meraklı."
Lodo'nun omzuna küçük bir yumruk atıp biraz hüzün birazda sinirli bi sesle konuştum.
"Jorge bana meraklı falan değil. Hatta benden nefret ediyor."
"Demek adı Jorge."
"Lodo lütfen abartma. Kim olsa aynısını yapardı."
Mechie'de arkadan seslendi.
"Ben öyle sanmıyorum. Senin başında beklemezdi."
Dedikleri biraz anlam kazandıktan sonra aklıma Jorge ile çıkarken (muhtemelen) söyleyeceği söz geldi.
"Ben demiştim."