Önceki bölümü sevmediniz sanırım :/ 13 kişi görmüştü ve 4 votu vardı. Vote artsın falan diye değil. Gıcık oluyorum ya ! Bir tuşa basınca sanki öleceksiniz. Off Neyse -_-
İyi okumalar xx
Ellerimi iki yana açarak, demirlere tutundum. Merdivenin boşluk olan kısmı, ayaklarımı taciz ederken,biryandanda soğukluğu ile içim ürperiyordu.
Ellerimle, demirlere sıkıca tutundum. İşe yaramayacağını elbette biliyordum. Ne diyebilirim ki ? Yaşama isteğiydi bu..
Ellerim, sanki demirleri delip geçecek gibiydi. Demirler canımı fazla acıtıyordu. Ben, yüksekten çok korkardım. Ancak şimdi, bunu düşünmenin hiç zamanı değildi.
Ben demirlerle can çekişirken, siyah,pürüssüz denilecek kadar temiz botlarıyla demirlerin sonuna kadar geldi.
"Ya sen oradan atlarsın ve ölürsün ."
Biten cümlesi ile yüzünde çarpık bir gülümse oluştu. Ardından cebindeki bıçağı çıkararak görebileceğim bir noktaya getirdi.
"Yada bunu benim yöntemlerimle yaparız."
Bana söylediği mesaj, demek istediği cümle , kalbimin hızını inanılmayacak kadar arttırmıştı. Dedikleri, çok dehşet vericiydi. Bana,Bana...
Kendi ölümümü seçtiriyordu..
Çok yükseydeydim. Her hangi bir hareketimde,yeri boylardım. Yer,çok sert görünüyordu. Betondan yapıldığı için, sertliği konusunda hiçbir şüphem yoktu.
Eğer şanslıysam kolum kırılırdı.
Ama eğer atlamazsan, daha dehşet verici ve hazin bir sonum olurdu. Kanlar ve çığılıklar birbirine karışırdı.
Kendi ölümümü seçiyordum.
Düşünmek, şu durumda en mantıksız şey olurdu. Onun sabrı yoktu, biliyordum.
Bakışlarımı, onun yüzüne çevirdim. Boynundaki damarlar gözle görünür bir şekilde çıkmıştı. Yeşil gözleri, en koyu tonuna bürünmüştü. Gözlerinden,adeta hırs ve dehşet fışkırıyordu. Siyah ince T-shirt'ü kaslarını saklayamıyordu. Altından kolayca belli oluyordu kasları. Bağırdığında, gülümsediğinde çıkan gamzeleri, onu biraz şey yapıyordu.
Çekici.
Bir kızı, kolayca etkiliyebilirdi. Onun, böyle biri olduğuna inanmak çok güçtü. Önceden bende inanmasamda, böyle biri olduğunu artık çok iyi biliyordum. Hakkında düşüncelerim, artık kökünden değişmişti.
Artık düşünmek istemiyordum. Düşünsem bile, elime birşey geçmeyecekti. Her iki türlü,günümü görecektim. "Demek ki sonum böyle olacakmış." Diye düşündüm. "Zorunda olduğum için öleceğim herhalde."
Ellerimi gevşeterek, aşağı atlamak için hazırlık yaptım. Demirler güçlüydü evet. Ama atlayacak birini tutacak kadar güçlü değildi sanırım.
Kendimi hazır hissetiğimde, ellerimi serbest bırakarak, kendimi demirlerden aşağı attım.