¿Qué? | 4.bölüm

579 41 12
                                    

neden diye sormadan edemiyorum. Ondan cevap bekliyorum ama yüzüme boş boş bakmaktan başka birşey yapmıyordu. Ve açıkcası Bu benim sinirlerimi bozuyordu.

"Bir açıklama yapmayı düşünüyormusun? "

Bikaç saniye duraksadı.Sonra yeşil gözlerini yeniden benimkilerle buluşturdu. Bana karşı bir adım daha attıktan sonra kullanabileceği en soğuk sesi kullandı.

"Burdan acilen gitmen lazım."

"Nedenmiş O? "

"izleniyorsun "

Ne?

Ne?

Ne?

Yok artık.!

"Buda ne demek oluyor?

"Dilimizi bilmiyormusun?! Burdan gitmen lazım diyorum! "

Ses tonunu yükseltmesi Bu olayın ciddiliğini anlamama yardımcı oldu.

"A-ama nereye gidebilirim? "

"Burdan defol git yeter! "

Sen beni benim evimden mi kovdun bana mı öyle geldi?

"Ben hiçbir yere gitmiyorum "

Sinirle masadaki eşyaları Sağ tarafa dağıttı.Dağıttığı eşyaların cam kısmı ayağıma battığında acı dolu bir inleme çıkardım. Burda Benden sinlrlendiği Ve canımı yaktığı için özür dilemesi lazımdı ama hey! Bakın o ne yaptı?

"ÇOK İYİ OLDU BURDA BİRAZ DAHA KALIRSAN BAŞINA DAHA KÖTÜ ŞEYLER GELECEK!! "

"Bana bağırmayı kes tamam mı?! Seni tanımıyorum bile! Sen kimsin?! Benden ne istiyorsun?! "

"Asıl sen kim oluyorsun da bana bağırıyorsun?! Anne katili!! "

Ne?

Ne?

Anne katilimi?

Oda ne demek?

"Ne demek istiyorsun? "

"Yakın zamanda bunu anlarsın saf kız! "

Saf mı? Benim bilmediğim birşeyler mi var?

"Defol git burdan!!! "

"Bana emirler vermeyi kes! Yeter artık ! Benden ne istiyorsun? !"

"SENİN.BURDAN.GİTMENİ.İSTİYORUM."

cevap vermeden odama yöneldim kapıyı çarparak kapadım. ardından da kilitledim. Kısa zaman sonra nefesimin daraldığını hissetim Ve gözlerim karardı.

Último besoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin