Bu bölümü telefondan yazdığım için biraz kısa oldu :/
"Telefon"
Haha ! Telefonmuş. Görürsün telefonu.
"Ben mesajlardan bahsediyorum."
Önce bana sonra telefona baktı. Gözleri ikimiz arasında gidip geldi. Sonra telefonu eline alarak mesajlara teker teker baktı. Sonuncu mesaj ile yüzündeki şaşkınlık yerini öfkeye bıraktı.
Ardından dişlerinin arasından konuştu.
"Sen ne hakla benim mesajlarıma bakıyorsun."
Ups. Sanırım kızdırdım.
"Üzgünüm ama bu mesajlar ne Jorge sen Facu'yu nerden tanıyorsun ?"
"Bunların hiç biri seni ilgilendirmez !"
"Neden benden sürekli birşey saklıyorsun ?"
"Sana Ailen terbiye vermedi !"
"S-sen bana terbiyesiz mi diyorsun ?"
Yüzündeki gerilen kaslar birden açılmaya başladı. Damarları kaybolurken bana bir adım attı.
"Üzgünüm Tini ben öyle demek istemedim."
"Bana Tini Deme !"
Hızlıca odama çıktım. Ne hakla bana terbiyesiz diye bilir ?! Oysaki birbirimizi anlamaya başladığımızı düşünmüştüm. Belliki çok yanılmışım.
"Aç şu kapıyı !"
"çık git burdan !"
"Üzgünüm dedim ya daha ne istiyorsun ?!"
"Laf ağızdan bir kere çıkar Jorge. Buraya kadar."
Birden yumrukladığı kapıyı yumruklamayı bıraktı.
"N-ne demeye çalışıyorsun ?"
"İspanya'ya gitmiyorum. Sen git İspanya'ya ! hayatımdan defolup git ! Senden Nefret ediyorum !"
"A-ama seni öldürecekler"
"Belki Dünya'dan bir terbiyesiz eksilir !"
"Aç şu kapıyıda yüz yüze konuşalım."
"Senin yüzünü görmek istemiyorum !"
Birden kapı büyük bir hışımla yıkıldı. Adımları hızlanıp bana doğru gelince yakalarımdan tutup beni duvara yapıştırdı. Bununla beraber ağzımdan acı dolu bir inleme çıktı.
"Bu lafları kapının arkasından etmek kolay değil mi ?"
Aniden bağırdı.
"YÜZÜME KARŞIDA SÖYLE HADİ !"
Verdiği her nefes yüzüme vuruyordu ve onun nefesindeki nane kokusunu almamı sağlıyordu.
"Gözlerime bak ve benden nefret ettiğini söyle"
Uzun bir süre sessizlik oldu. Onun gözlerine bakarken ondan nefret ettiğimi söylemek çok zordu. Çünkü yeşil gözlerine bakarken ona söylene bilecek tek bir söz vardı.
"Seni seviyorum."
"S-senden."
"Evet benden ?"
"Nef-Nefre-Nefret."
"Nefret ?"
"ETMİYORUM !" ANLADIN MI BENİ ?! SENDEN NEFRET EDEMİYORUM ! NASIL BENİ BU KADAR ÇEKEBİLDİN ?!"
Ellerini yakamdan çekip yüzüme bakmaya başladı. Baktı baktı uzun uzun...
"Ya ?"
Birkaç saniye duraksadı.