Kaos daha olmaz derken yatma vakti geldi çattı.-"Ne yani sen burda mı kalıyorsun ?" İnanmak istemeyen İlkay hanıma ikinci kere başımı salladım.
-"Evet." dedim.
-"Ee başka oda yoksa benim Nazlı'm nerede kalacak ? " Ay ne Nazlı'ymış arkadaş !
-"Benim odamda kalsın İlkay hanım ben burada yatarım." dedim en sonunda. Biraz daha uzatırsa patlayacaktım.
Yüzü sonunda aydınlandı.
-"Ha bak öyle olur."Tutturdu kahvaltıya kalsın diye ama evin asıl sahibine sormak yok. Karan'ın da pek umrunda olduğu söylenemez. Sonrasında odamdan Nazlı'ya en az beğendiğim pijama takımımı verip kendime de bir takım aldım.
-"Teşekkür ederim." demişti ben odadan çıkarken. Duymamış gibi yapıp banyoya geçtim. Sıcak suyla rahatlayan tenime yumuşak pijamalarımı geçirdim. Saçlarımı kurulayıp çıktım. Koridorda gömme dolap gibi olan yerden nevresim takımı yastık ve yorgan alıp alta gittim. Koltukta uyuyacağıma inanamıyorum. Resmen kız bir gecede yerimi aldı.
Oflaya puflaya koltuğu hazırladım. Yorganı kenara ittirip oturduğumda yorulduğumu hissettim. Ruh olarak.
Ayak sesleri duyunca başımı arkaya çevirdim. Beyaz uzun kollu penye geceliğiyle İlkay hanım karanlıkta belirdi.
-"Bir şey mi istemiştiniz ?" diye sordum hemen. Saçlarını yatacağı için açmıştı galiba. Bembeyaz gür saçlara sahipti.
-"Yok istemedim. Uyudum ya bugün uykum kaçtı." Yavaş adımlarla gelip ikili koltuğa oturdu.
-"Lambayı açıyım istersen-"
-"Kalsın." diyerek sözümü kesti.
Çıplak ayaklarımı yere bastırıp arkama yaslandım. Ellerim iki bacağımın arasında öylece karşıya bakıyordum.
-"Ailen nerde yaşıyor senin ?"
Yutkunmama neden olan soru beklemediğim yerden gelmişti. Gözlerimi yere çevirdim ve zar zor dudaklarımı araladım.
-"Kimsem yok benim. Ailemi kaybettim." Tepkisini görmek için ona baktım. Bakışları yumuşamıştı.
-"Başın sağolsun kızım. Zordur , eminim." dedi duraksayarak.
Başımı aşağı yukarı salladım.
-"Aramız iyi değildi ama hiç olmamalarından daha iyiydi."-"Öyle tabiki ama ömür bitince bitiyor işte."
-"Niye yatmadınız hala ?" Gelen sesle ikimizde merdivenlere baktık. Altında siyah eşofmanı üstü çıplak Karan nefes kesiciydi.
-"Ayıp oğlum ayıp iki tane kız var evde git üstüne bir şey giyin."
O görüntüyü her boş anımda hatırlamamak için gözlerimi kaçırdım. Önümden eğilip sigara paketini masadan aldı ve camın önüne geçti.
Bu nasıl duruş Allah'ım !
-"Kız uyuyacak kalk git odana. Hadi Allah rahatlık versin."
-"İyi geceler." dedim arkasından.
Karan'ın varlığını yok saymaya karar verip koltukta uzandım. Yastık kenar kısmına geldiği için başım biraz yüksekte kalmıştı. Yumuş yumuş yorganı göğsüme kadar çekip içinde kayboldum. Koltuğun biraz dar geleceği düşüncesiyle hafifçe doğruldum. Ben gece kesin düşerim diyip koltuğun arka minderlerini yere koydum. Çarşafı ona göre düzeltip yeniden yattım. Ara ara baktığım kadarıyla kanatsız melek kadar çekici olan Karan sigara içmeye devam ediyordu. El yordamıyla yastığımı düz konuma getirip ona arkamı dönerek yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B U Z K A L P
RomanceSeni defalarca kırsa da dönüp dolaşıp ona varıyorsun çünkü başına yıkılsa da o senin evin.