# 15

88.5K 3.5K 103
                                    

JJ gelene kadar geçen on dakikada birbirimize oldukça ısınmıştık. Hatta telefon numaralarımızı alıp verdik. Uzun zaman sonra bir kız arkadaş edinmek bana iyi geldi.

Orada bir kaç saat oturmuş sonrasında bayaa gezmiştik. Alışveriş merkezleri mi dersiniz , sokakta yürümeler mi herşeyi yaptık. En son akşamı güzel bir yemekle sonlandırmış eve gelebilmiştik. Odamda üzerime pijamalarımı giyinip makyajımı temizledim ve alta indim. Jabari ortalıkta görünmüyordu. İkimize de iyi gelecek olan yorgunluk kahvesini yapıp salona geçtim. Sehpaya koyduğum sırada merdivenlerden ıslak saçlarıyla ve üzerinde Karan'ın eşofmanlarıyla indi.

-"Sen acele mi geldin ki kıyafetlerin yok ?" dedim koltuğa otururken.

-"Gelirken bir sorun oldu. Bavullarım havaalanında kaldı. Şimdi gelmişlerdir belkide. " dedi ve oturup kahveye uzandı.

İlk defa gezmekten bu kadar çok yorulmuş ayaklarım ağırmıştı.

-"Vera ile anlaştınız sanırım." dedi mırıldanarak. Merak ettiği çok açık.

Açık televizyona gülümseyerek baktım.

-"Evet , tatlı kız."

-"Öyledir." dedi ağzında geveleyip.

Bacağımı altıma çekip ona bir heves döndüm.
-"Seviyor musun onu ?" diye sordum heyecanla.

Bana yandan yandan kötü bakışını yolladı .

-"O kadar da uzun boylu değil." demesinden bu işi karıştırma anlamı çıkıverdi.

Özel hayata olan saygımdan dolayı sustum. Komedi dizisine bakarken gözümde canlanan Karan'ın silueti canımı sıkmaya başladı. Kokusu burnumda tütüyor. Yemin ederim çok özledim.

-"Baksana şu telefona."

Dürtmesiyle irkilip transtan çıkmış gibi oldum. Çaldığının farkında olmadığım telefonumu Vera arıyordu.

-"Vera ? " diyerek açınca JJ hızla bana döndü.

-"Selaam ! Çok sıkılmıştım seni aramak geldi aklıma rahatsız etmedim umarım."

JJ bana yaklaşınca elimle itikledim.

-"Yok ne rahatsızlığı iyi yapmışsın. Ne yapıyorsun ?" diye sordum.

-"Evimdeyim bu akşam bardan erken çıktım. Tek yaşıyorum da ben çok sıkılırım pek arkadaşım olmayınca seninle konuşmaya heveslendim." dedikten sonra kıkırdama sesi geldi.

-"Tek başına sıkıcı olmalı , haklısın." dedim üzülmüş ses tonumla.

JJ sürekli kaş göz yapmaya devam ederse kahkahamı tutamayacağım. Çok komik görünüyor.

-"Evet maalesef sen ne yapıyordun ? "

Yaklaşmaması için koltukta yan dönüp bacaklarımı aramıza uzattım.

-"Bizde Jabari ile televizyon izliyorduk. " dediğimde bir süre sesi gelmedi.

-"Siz...birlikte mi yaşıyorsunuz ?" Ses tonunu bir hayli ağlamaklı duyduğumda kendime kızdım.

-"Ah hayır. Benim çalıştığım bir ev var. Patronum Karan bey kısa sürelik gidince eve Jabari'yi bıraktı."

-"Oha kızım sen Karan beyin evinde mi yaşıyorsun ?!" Yükselttiği heyecan dolu sesiyle beni şaşırttı.

Karan'ı nereden tanıyordu ?

-"Onu tanıyor musun ?" diye sordum.

-"Tabiki. Bugün bulunduğun bar ona ait."

B U Z K A L PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin