# 20

90.1K 3.3K 889
                                    

Sabah Karan benim yatağımda derin uykudayken kahvaltı hazırlamıştım. Onu uyandırmaya gittiğimde çalan telefonumu işitince makyaj makyaj masasının üstünden aldım.

JJ arıyordu.

Masaya kalçamı yaslayıp açtım. Karan da o sırada gözlerini ovuşturuyordu.

-"Günaydın." dedim. Enerjim oldukça düşüktü. Sebebi malum.

-" Buongiorno bambino ! Kahvaltı yapmaya ne dersin ?"

Karan yatağın başlığına yaslanırken dalganan kasları göz alıcıydı.

-"Bende hazırladım. Sen ne zaman dışarıya çıktın ?" diye sordum. Karan'la göz göze gelince bakışlarımı kaçırıp odadan çıktım.

-"Gece Vera'yı bırakmaya gittiğimde ondaydım. Neyse o zaman ben geleyim." dedi bir kaç hışırtı arasında.

-"Vera ile yeseydiniz."

-"O bara geçti."

-"İyi bekliyorum hızlı gel." diyip kapattım.

On dakikanın ardından Karan üzerini giyinmiş şekilde gelip mutfakta su içti. Giyindiği yeşil ceket sertçe yutkunmama sebep olurken rengin ne kadar yakıştığı hakkında düşünceler içerisindeydim.

 Giyindiği yeşil ceket sertçe yutkunmama sebep olurken rengin ne kadar yakıştığı hakkında düşünceler içerisindeydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-"Kahvemi yapmak gibi bir görevin vardı unuttun mu ?" diye sordu derin bakışlarıyla. Ela gözleri sanki daha bir yeşile çalınmıştı.

-"Yatağımı işgal edip beni koala gibi sarmasaydınız kalkıp yapardım." dedim imayla kaşımı kaldırıp.

Herşeyi beklerdim de karşımda gülümsemesini beklemezdim. Elim ayağım boşalıyor gibi oldu o derece etkilendim.

-"Koala demek ?" Dudaklarını birbirine bastırıp önüme iki büyük adımla geldi.

Başımı sallayarak onayladım. Elini kaldırdığı an başımı hızla eğdim.
-"Dokunma."

Havada kalan elini yumruk yapıp yavaşça indirdi. Arkamda kalan tezgaha vurmasıyla olduğum yerde sıçradım.

-"Benden korkmamanı sana söyledim ! "

Elinin tersiyle yanağımı okşarken yüzünü biraz daha yüzüme yaklaştırdı.

-"Uslu bir kız olursan...sinirli yüzümü görmezsin." dedi ve dudağını şakağımın hizasına bastırıp yanımdan ayrıldı.

Kendime gelmek için başımı iki yana sallayıp tezgahtan uzaklaştım. En ufak hareketiyle beni etki altına alması çok sinir bozucu.

O kahvaltısına başladıktan sonra mutfakta JJ'i beklemeye devam ettim. Geldiğini duyduğumda ise Karan çay bardağı almış elinde gazeteyle koltuğa geçmişti. Bende ikimize çay döküp masaya oturdum.

B U Z K A L PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin