# 31

84.8K 2.8K 246
                                    


Karan erken geleceğini söyleyip geciktiği gece uyuya kalmıştım. Sabah da evde değildi. Tek başıma kahvaltı yapmış evi toparlamıştım. Bugün baharın sıcak bir günüydü ve ben çok sıkılmıştım. Salona şöyle bir göz atıp süpürmeye karar verdim. Temizlik şirketinin gelmesine iki gün daha vardı.

Kısa şort tişört kombiniyle merdivenlerden inerken saçlarımı tepeden topuz yapıyordum. Önce heryeri süpürdüm. Hiç bir yerde toz kalmayacak şekilde toz aldım. On dakikalık dinlenirken televizyondan müzik açtım. Yer silme suyu hazırlayıp o güzel lavanta kokusuyla evin her yerini silip mutfağı silmeye geçtim.

Arkadan belime birisi dokunduğu gibi yüreğim ağzıma geldi. İstemsizce çığlık atıp elimden silme çubuğunu atarken hızla arkama döndüm. Belime dokunan Jabari'nin arkasından Karan mutfağa girmişti. Müzik sesinden dolayı yüksek ihtimalle geldiklerini duymamıştım.

-"Ya Jabari ödüm koptu ! Yemin ederim çocuğumu düşürücektim !" Korkudan nefes nefese tezgaha yaslanırken ellerimi karnıma sardım.

Karşımda uyuz uyuz sırıtıyordu. Uzanıp dolaptan bardak alıp su içerken Karan ağzında sigara telefonda bir şeyler yazıyordu.

-"Karan'ın çocuğu o taş gibidir taş bir şey olmaz ona."

Jabari'ye göz devirip yerden vileda çubuğunu aldım. Silmediğim köşenin üstünden geçmek için Karan'ın çekilmesi gerekiyordu.

-"Azcık kaysana şurayı sileyim." Aslında doğruyu söylemek gerekirse ona biraz kızgındım. Ben uyanmadan onu göremeden kalkıp gidiyordu. Onsuz uyandığım günler çok tatsız.

-"Sen niye yapıyorsun Alin ? Ayrıca gidip üzerine adam akıllı bir şey giyin götün gözükecek sonra ben şu piçi öldürmek zorunda kalacağım." dedi bağırarak ve sigarasının dumanını yüzüme üfledi.

Sinirli kıskanç erkeğim benim.

-"Şurası bitsin gidiyorum." Sabır çekip kenara kaydı. Sildikten sonra çubuğu kovaya koyup alıp yerine götürdüm.

-"Gel de bir kahve yap bize." Mutfaktan seslenen JJ'e cevap vermeden üstümü değiştirmek için yukarı odama çıktım. İç çamaşırlarımla kalana dek soyunup yanları yırtmaçlı fakir kol bej rengi bir elbise giyindim. Boyu dizlerimin oradaydı ama önü biraz açıktı. Toplu saçlarımı hiç bozmadan banyoda sadece yüzüme su vurdum. Deodorant sıktıktan sonra ise alta yanlarına geri gittim.

-"İki dakika dinlenmeliyim. Yapacağım kahvenizi." diyip uzun tabureye çıktım. Karşımda Karan otururken JJ camın ordaki masadaydı. Tezgahın üstünden telefonumu alıp baktım. Vera bir kaç mesaj atmıştı. Ona cevap yazıp kapattım.

-"Aslında acıktım sanki. Benim kız senin gibi lezzetli yapamıyormuş onu anladım. Buraya mı taşınsak biz acaba ?" diyince başımı kaldırıp JJ'e baktım. Baya ciddi konuşuyordu.

-"Dışarıda kulübe yaptırırım sana." Karan'ın cümlesine sessizce kıkırdadım.

-"Çok komik !" dedi homurdanan JJ.

-"Şuan yemek yok ama beklersen yaparım." Sandalyeden kalkıp kahve malzemelerini çıkarttım.

-"Bu akşam güzel sevdiğimi yemeğe çıkartacağım sonra gelir yerim." dedi gerine gerine.

Dudak büzüp gülümsedim. Romantiklikte yaparmış.

-"Öyle olsun bakalım. Karan sende kahve istiyor musun ?" diye sordum geniş sırtına bakarak.

-"Yok." dedi düz bir sesle.

Sadece JJ'e yapıp önüne koydum.

-"Ellerine sağlık bambino."

B U Z K A L PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin