# 14

89.6K 3.5K 445
                                    


Sabahın ışıklarına kadar film izleyip koltukta uyuya kalmamızın verdiği sıkıntı uyanınca baş gösterdi. Boynum belim her yerim ağırmıştı.

-"Of belim." dedim elimi ağıran yere koyup.

Jabari'ye baktığımda elindeki mısır kabıyla uyuduğunu gördüm. Sıkı sıkı tutmuş o pozisyonda boynu eğik uyumuştu. Gülümsemem kahkahalara dönüşünce kaşlarını çatıp gözlerini yavaşça araladı.

-"Daha önce hiç kahkahayla uyanmamıştım. Öperek uyandırmanı tercih ederim güzelim." diye konuştu uykulu boğuk sesiyle.

-"Çok beklersin." dedim bir gecenin verdiği samimiyetle.

Cidden bomba komik bir adam. Beni o kadar güldürdü ki hayatımda hiç o kadar kahkaha attığımı hatırlamıyorum.

Gerinerek koltuktan kalktım. Dün film serüvenimize başlamadan giydiğim pijamamın belini yukarı çekerken popoma eliyle vurdu.

-"Kahvaltı hazırla bana yoksa seni yerim." dediğinde koşarak mutfağa kaçmıştım. Buradaki masaya güzel bir kahvaltı hazırladım. Çayları dökerken de ona seslenmiş çağırmıştım.

-"Uzaktan boş boş tehditler savurma bana koçum. Bizim keyfimiz gayet yerinde değil mi ? Sadece gece biraz saçma uyumuşuz azıcık tutukluk var eve masör çağırmayı düşünüyorum." Karan'la konuştuğuna emindim. Sanki onu bilerek delirtmek istiyor gibi bir hali vardı.

Masaya otururken yüzünü buruşturdu ve telefonu kulağından uzaklaştırdı. Küfür seslerini taa burdan duyabiliyorum.

Bana gülüp yeniden telefonu kulağına yaklaştırdı.
-"Bizde seni öpüyoruz , şeytanın bol olsun ." diyip kapattı.

Kahvaltılıkları tabağıma alıp çatalıma uzandım.

-"Bu psikopat seni kıskanıyor galiba."

Zeytin boğazıma takılınca öksüre öksüre çayımdan içtim.

-"Heyecanlanacağını bilsem söylemezdim." dedi ve yanaklarımın kızarmasını keyifle izledi.

-"Yok öyle bir şey. Kıskanmıyor o sadece herşeye sinirlenen birisi." Aslında artık bu düşünce benimde aklıma gelmiyor değil.

-"Neyse onu sinir etmek hoşuma gidiyor." Farkındayım. Ve benimde komiğime gidiyor.

-"Ellerine sağlık. Ben gidip duş alacağım." Kahvaltı masasından ayrılıp yukarı çıkmasından sonra burayı toparlamıştım. Salona yaptığımız dağınıklığı temizlerken altına giydiği Karan'ın eşofmanıyla aşağıya indi. Üstü çıplaktı ve dövmeleriyle koca vücudu daha dikkat çekici olmuştu.

 Üstü çıplaktı ve dövmeleriyle koca vücudu daha dikkat çekici olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-"Bu evde öyle dolaşmamalısın bayım." dedim son minderi koltuğa koyarken.

-"Neden canın mı çekiyor? " dedi kaşını kaldırıp.

B U Z K A L PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin