Yanımda çılgınlar gibi eğlenen çifte baktıkça onlara da ayrı sinirleniyordum. Ben burada sinir küpüyüm onların umrunda değil ! Sinirle Jabari'nin bacağına ayağımla vurunca eşlik ettiği yabancı şarkıyı bırakıp bana baktı.-"Manyak mısın kızım ne vuruyorsun ?!" diye bağırdı.
Omuz silktim.
-"Vururum ne olmuş ?! Sizde benimle ilgilenin biraz gider içki içerim görürsün." dedim.Çattığı kaşlarını düzeltip gülerken burnumu sıktı.
-"Sinirlenme bambino. Karan geliyor eğleniyormuş gibi yap da kudursun."Yüzüme yaydığım gülümsemenin gerçekçi olduğuna emindim. Yüksek masaya dirseğimi koyup dj kabinine gözlerini diktim. Şarkının hareketli ritmiyle dans eden Vera omzuma omzuyla vurunca ona bakıp gülümsedim.
Yalandan mutlulukta ne sarıyor ama !
Varlığını belli etmek amaçlı belimi sıkı saran parmaklarını yok saymaya çalıştım. Nefesi ılık ılık kulağıma vurduğunda çok yakınıma girmişti.
-"Ne bu tavırlar ?" Elini itmeye çabaladım ama bu sadece daha çok sıkmasını sağlamıştı.
-"Bırak !" dedim dişlerimi sıkarak.
-"Evde görüşeceğiz Alin hanım." diyip elini ve nefesini benden uzaklaştırdı.
Karan'ın sıkılmasından dolayı orada en fazla bir saat durabildik. Beni ilk kez sürüklemeden kendisi önden yürüyordu. O bindikten sonra bende binip kapıyı kapattım. Halit amca da arabayı çalıştırmıştı.
-"Karan ?" diye sessizliği bozdum. İsminin dudaklarımdan çıkışını çok seviyordum.
Sakalını kaşıyıp başını bana çevirdi.
Aklıma aniden gelince sormak istemiştim. Onunla konuşmaya hevesli olduğumdan değildi.
-"Şey , Ünal amcama ne oldu ?" dedim tereddüt içinde.
Gözü o an seğirince sormamam gerektiğini anladım.
-"Şunun adını anma !" dedi ürkütücü yüz ifadesiyle.
Cevabımı alıp ona olan tavrıma geri döndüm ve başımı eğdim. Eve gidene kadar o kadar sıkılmıştım ki konuşmamak için zor durdum.
-"Gel buraya gel."
Merdivene adımımı atmıştım ki sesiyle dönmek zorunda kaldım. Koltuğa oturmuş beni bekliyordu. Sessiz evde yankılanan topuk seslerimle karşısındaki koltuğa oturdum. Dirseklerini dizlerine koymuş aşağıya eğik duruyordu.
-"Ne istiyorsun ?" dedim umursamaz tavrımı sürdürüp.
Avucunu alnına koyup geriye doğru itti.
-"Kızım sen dert misin bana ya ? Niye gereksiz ayrıntılara takılıyorsun ?" dedi alttan alttan bana bakarken.Kollarımı göğsümde birleştirdim ve öyle konuştum.
-"Kadının sana rahatça dokunuyor olması bana göre hiç de gereksiz değil !"-"Ya güzelim ona mı bakıyorum ben kafamda var bir dünya dert. Gel bakıyım yanıma."
Gülümsemekle surat asmak arasında kuzu kuzu yerimden kalkıp yanında göğsüne sokuldum. Omzuma dudaklarını değdirdi ve belimi okşadı.
-"Benim bir kaç günlük işim var. Vera'nın yanında kalırsın."
Ayrılmak söz konusu olunca başımı kaldırmış ona bakmıştım.
-"Nereye gideceksin ?" diye sordum.
Saçımı geriye atıp kulağımın arkasına sıkıştırdı.
-"Melbourne."-"Ama senden ayrı kalmak istemiyorum." dedim üzüntüyle mırıldanarak. Boynuna sarılıp başını göğsüme bastırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B U Z K A L P
RomanceSeni defalarca kırsa da dönüp dolaşıp ona varıyorsun çünkü başına yıkılsa da o senin evin.