Hem benim hem de Hureyre'nin gülümsemesi ardından terlik atılan öğrenci kadar hızla yok oldu. Terlik bulmadığım için elime geçen bir yastığı kafasına geçirince pişman olup gülerek özür diledi.
(...)
Ramazanın ilk günüydü. Anlatılamayan bir mutlulukla öğle namazını kuşun kanadında kılıyormuş gibi kıldım. Artık yanlız olduğumu, kendim karar verdiğimi hissedip ona göre daha kolay kalkıp daha çok ibadet edebiliyordum. Nefsim ve ben vardık artık sadece, vesvese yoktu.
Ramazan ayı girince cehennemin bütün kapıları kapanır ve şeytanlar bağlanır, ki bunu şu hadis bizlere tasdik eder:
Ebu Hureyre (r.a) Peygamber efendimiz aleyhisselatu vesselam'ın şöyle buyurduğunu bildirir:
🥀Ramazan ayı girdiği zaman cennetin kapıları açılır, cehennemin kapıları kapanır ve şeytanlar da zincire vurulur.🥀
🍀Müslim, Sıyam 2🍀Eğer bu da her yaptığımızın ve yapmadığımızın sadece bizim kararımızla alakalı olup vesvesenin bize ulaşamadığı demek değilse, o zaman ne?!
Hureyre işe gitmiş bende o çıkınca yanlız kalmamak için çıkmak istesem de vardiya değişiminden dolayı evde kalmıştım. Ama evde kalma fikri git gide daha da aklıma yatmaya başlıyordu, zira her geçen günle kendimi orada tuhaf hissetmeye başlamıştım. Ya Rabbi, herkese kaldıracağı sınavı veriyorsun, bize de razı olacağın davranış nasip et.
Bu hayat başlı başına bir imtihan ve sınav dünyası, bunu her Asa-yı Musa'dan okuduğum zaman oksijen misali içime çekerek idrak ediyor, herşeyden öte elimden gelenin de fazlasını yapmaya Allah'a söz veriyordum:
ﻭَﺍِﻟَﻴْﻪِ ﺍﻟْﻤَﺼِﻴﺮُ
🌸Und zu Ihm ist unsere Bestimmung.🌸
🌼Yani, ticaret (verdiğinin karşılığını almak) ve memuriyet (bis iş ve amaç) için mühim (önemli) vazifelerle bu dâr-ı imtihan, yani imtihan ortamı olan dünyaya gönderilen insanlar, ticaretlerini yapıp vazifelerini bitirip ve hizmetlerini tamamladıktan sonra, yine onları gönderen Hâlık-ı Zülcelal'ine (sonsuz büyüklük ve yücelik sahibi olup yoktan en güzel şekilde yaratarak var eden Allah'a) dönecekler ve Mevla-yı Kerîm'lerine kavuşacaklar.
Yani, bu dâr-ı fâniden (geçici alemden) gidip dâr-ı bâkide, yani ebediyette, huzur-u kibriyaya, yani Allah'ın huzurunda olmanın vermiş olduğu şerefle şereflendirilecekler.
Yani, esbab dağdağasından, ki bunlar sebeplerin vermiş olduğu zorluk ve çetin durumlardır, ve vesaitin (aracıların) karanlık perdelerinden kurtulup Rabb-i Rahîm'lerine makarr-ı saltanat-ı ebedîsinde (sonsuza sek var olup huzurunda olacağı makama) perdesiz kavuşacaklar.🌼
🍀Asa-yı Musa, Hüccetullah-il Baliğa Risalesi 🍀Benimde görevim ahirete göç ettiğim zaman bitecekti. İnşaAllah son nefesimizi rıza-ı ilahiye'ye ulaşmış olarak veririz.
Duamı da edip kalktım seccadeden. Seccademi toparlayıp kaldırınca dolaba doğru gidip Kur'an-ı Kerim'i aldım elime. Birkaç saniyeliğine üzerindeki Kur-an yazısına baktım. Bu kitap, elimde tutmakla dünyadaki en şerefli insanlardan sayıldığım bu yüce kitap, Allah Azze ve Celle'nin son sözüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahiret eşim ol...(Bitti - Düzenleniyor)
SpiritualEsselamu aleyküm ve rahmatullahi ve berekatuhu akhiler uhtiler ve diğer okuyucular! . Bu hikaye bir genç kızın hikayesidir, kendisi bu modern yüzyılda dinî bütünlerine ve değerlerine sadık kalmak isteyen, almanyada yaşayan bir kızçedir. . Benim adı...