Chapter 9: Οι Πολλές Συμπτώσεις Έχουν Επιπτώσεις

35 10 0
                                    

Jungkook's Pov

Έφτασα στο ωδείο για μάθημα. Ήμουν στην αίθουσα και περίμενα την καθηγήτρια, όταν ξαφνικά, άκουσα από το διπλανό δωμάτιο μια υπέροχη μελωδία.

Jk- Τι ωραία μελωδία! Είπα και πλησίασα τον συρόμενο τοίχο για να ακούσω περισσότερο
?? - Μενεξέδες και ζουμπούλια και θαλασσινά πουλιά, αν τη δείτε την καλή μου χαιρετίσματα πολλά~

Πάγωσα. Μόλις Ακούσα τους στίχους αυτού του τραγουδιού, κοκάλωσα στην θέση μου.

Ήμουν πολύ σίγουρος ότι δεν το είχα ξανακούσει στη ζωή μου, όμως για κάποιο λόγο, μου φαινόταν πολύ οικείο, πολύ γνωστό.

Ακούμπησα απαλά πάνω στον τοίχο, και κάθισα να ακούσω την συνέχεια του, να αφουγκραστώ την ιστορία, εκείνου που το έγραψε, σίγουρα, πολλά χρόνια πριν.

Μιλά για μια αγάπη στα ξένα, για κάποιον που έχασε μια αγάπη γιατί έπρεπε να φύγει μακριά.

[Flashback]

?? - Μη φύγεις... Μου είπε μια γυναίκα με παραδοσιακά ρούχα, για κάποιο λόγο το πρόσωπό της θολό.

Πίσω της, μια ξύλινη καλύβα, και ένα καταπράσινο λιβάδι, με τον αέρα να φυσάει απαλά την μακριά της κοτσίδα.
Jk- Λυπάμαι - - - δεν μπορώ, είπα και άφησα τα μικρά της χέρια, γυρίζοντας την πλάτη μου, και φεύγοντας μακριά.

[End of flashback]

Jk- Τι ήταν αυτό μόλις τώρα; είπα και έπιασα το κεφάλι μου, καθώς είχα αρχίσει να το αισθάνομαι βαρύ.

Η όρασή μου είχε αρχίσει να θολώνει και ένιωθα πως το δωμάτιο γύριζε ολόκληρο.

Jk- Αυτό το κορίτσι, γιατί ήταν ντυμένο έτσι, τι σχέση έχει με μένα; αναρωτήθηκα ψιθυρίζοντας στον εαυτό μου πρίν καθίσω σε μια καρέκλα απόλυτα μπερδεμένος.

Αθανασίας Pov

Α- Μενεξέδες και ζουμπούλια και θαλασσινά πουλιά~~
Α- Μμ όχι, κάτι δεν πάει καλά, είπε καθώς έπαιζα το κομμάτι αυτό για πολλοστή φορά.
Α- Eunwoo βοήθησέ με~ είπα χρησιμοποιώντας aeguo.
E-Έλα σταμάτα θα σε βοηθήσω, είπε και μου άρπαξε την κιθάρα μέσα απ' τα χέρια. Πόσο χαζή παίζει να είσαι, έτσι ώστε να μην μπορείς να καταλάβεις, πως αυτό είναι ντο δίεση και όχι λα δίεση;
Α- Άμα είχα και μπροστά μου την παρτιτούρα που εσύ ξέχασες, θα το καταλάβαινα!
Ε- Όπα για μισό, δεν σου είχα δώσει και εσένα αντίγραφο; είπε και έβαλε τα χέρια του στη μέση του για να δώσει πιο πολύ έμφαση.

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt