Chapter 42: Κάθε Γάμος Και Χαρά;

29 7 0
                                    

[time skip, τρεις μέρες πριν την στρατολόγηση]

Bulmyeol's Pov

?- Γειά σας, ονομάζομαι Park Hoon-na, και είμαι η προσωπική σας υπηρέτρια. Με έστειλε ο υπουργός, για να σας βοηθήσω με το βάψιμο και το νυφικό σας για τον γάμο, αλλά φυσικά μπορώ να βοηθήσω και σε οτιδήποτε άλλο ζητήσετε. Από εδώ και στο εξής, εσείς είστε η Κυρία μου, παρακαλώ να με προσέξετε, και ελπίζω να σας φανώ χρήσιμη, είπε το λεπτοκαμωμένο κορίτσι που εμφανίστηκε σήμερα το πρωί μπροστά μου, ενώ έκανα μπουγάδα.

Β- Χάρηκα, είμαι η Bulmyeol, είπα καθώς σηκωνόμουν, και αφού σκούπισα τα χέρια μου σε μια πετσέτα που είχα δίπλα μου, της έδωσα το χέρι μου για να τη χαιρετήσω έτσι όπως χαιρετούν οι Ευρωπαίοι που έρχονται ανά διαστήματα εδώ.

Πολύ μου άρεσε αυτός ο χαιρετισμός, ήταν κάτι διαφορετικό, και τα διαφορετικά πάντα μου κέντριζαν το ενδιαφέρον.

Δεν περίμενε να της τείνω το χέρι, και έπιασε το δικό μου διστακτικά.

Β- Μην διστάζεις. Δεν θέλω να είμαι η Κυρία σου, αφού θα περάσουμε το υπόλοιπο της ζωής μας παρέα, θέλω να είμαι η φίλη σου, άλλωστε μοιάζουμε κοντά στην ηλικία.

Χν- Έχετε δίκιο, είμαι 17 χρονών είπε τελικά χαμογελώντας

Β- Ωραία, τότε μπορείς να με φωνάζεις Onni! Ποτέ δεν είχα μια φίλη, πόσο μάλλον μικρότερη, και κανείς δεν με έχει φωνάξει Onni πριν! Είπα με aegyo

Χν- Χαχαχα εντάξει Onni! Είπε η μικρή γελώντας
Χν- Τότε κι εσείς μπορείτε να με λέτε Χουν όπως με φωνάζουν οι φίλοι μου
Β- Ευχαρίστως Χουν-ah είπα χαμογελώντας πλατιά.

[Την επόμενη μέρα]

Χν- Όννι πως αισθάνεσαι που παντρεύεσαι σήμερα; είπε η Χουν φτιάχνοντας κόκκινο χρώμα για να βάψει τα μάτια μου και τα μικρά μου χείλη.

Β- Πάνω κάτω τα ίδια με πριν... Λίγο πιο αγχωμένη υποθέτω... Είπα γελώντας άβολα

Χν- Μην κουνιέσαι λίγο είπε και με ένα πινέλο άρχισε να απλώνει γενναιόδωρα τη κόκκινη βαφή στα χείλη μου.

Χν- Πρέπει να μου υποσχεθείς να μου πεις όλες τις εντυπώσεις σου από τη πρώτη νύχτα του γάμου είπε με νόημα
Χν- Έχω απορία πως να είναι γέλασε ντροπαλά φέρνοντας για λίγο το χέρι της κοντά στα κατακόκκινα μάγουλά της.

Τα μάτια μου είχαν ανοίξει διάπλατα. Και τα μάγουλά μου έγιναν το ίδιο κόκκινο με τους χρώμα των χειλιών μου.

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now