Chapter 51: Μη Με Ξεχάσεις

24 6 0
                                    

Eunwoo's Pov

Eu- Πρέπει... Να ... Φτάσω... Στο στρατηγό... Είπα και έπιασα το στήθος μου, οι ανάσες μου πιο κόφτες και σύντομες.

Δυσκολεύομαι πολύ να αναπνεύσω, όμως... Πρέπει να προλάβω να φτάσω, γιατί αν δεν σωθώ εγώ, τουλάχιστον να σωθούν όλοι οι υπόλοιποι.

Eu- Αφήστε με να δω το στρατηγό! φώναξα κρατώντας ακόμη το στήθος μου.

Φρ- Eunwoo, τι συμβαίνει; Είσαι πληγωμένος! Πήγαινε στο ιατρείο! Σε έχει περάσει το βέλος και... Eunwoo... είπε και με κοίταξε με οίκτο, μόλις κατάλαβε την κατάστασή μου.

Eu- ΆΣΕ ΜΕ ΝΑ ΠΕΡΆΣΩ!!! φώναξα και μπήκα γρήγορα μέσα στη σκηνή του στρατηγού

Eu- Κύριε! Έρχομαι από το πεδίο της μάχης. Παρακαλώ δώστε εντολή οπισθοχώρησης! Ο αντίπαλος στρατός έχει σκοπό να μας περικυκλώσει.

Στρ- Τι εννοείς να μας περικυκλώσει;

Eu- Κάνουν το σχήμα του Μαραθώνα, είπα, και ένας δυνατός βήχας άρχισε να διαπερνά το κορμί μου, χωρίς να με αφήνει να συνεχίσω.

Κάλυψα το στόμα μου με το χέρι μου, και άφησα τον βήχα να με συνεπάρει, μέχρι που ένιωσα κάτι ζεστό στη παλάμη μου.

Κοίταξα το χέρι μου.

Αίμα.

Στρ- Eunwoo! φώναξε ο στρατηγός

Eu- Μάλλον πλησιάζει το τέλος, είπα και χαμογελώντας σκούπισα το αίμα από τα χείλη μου.

Ένιωσα τα πόδια μου να με εγκαταλείπουν.

Φρ- Eunwoo! Άκουσα τον φρουρό να φωνάζει, και με έπιασε, πρίν πέσω με δύναμη στο χώμα.

Τα πάντα, άρχισαν να μαυρίζουν γύρω μου.

Οι αναπνοές μου άρχισαν να γίνονται πιο γρήγορες, και το κεφάλι μου άρχισε να γυρίζει.

Φρ- Eunwoo... Απάντησέ μου, είσαι καλά, με ακούς;

Eu- Είμαι καλά... Ψιθύρισα. Αν σωθούν οι υπόλοιποι, θα είμαι κα- -

Φρ- Eunwoo! Eunwoo, μ' ακούς; Eunwoo! Φώναζε ο φρουρός και με ταρακουνούσε, μα εγώ δεν μπορούσα να απαντήσω.

Καλή τύχη Jungkook, ήταν η τελευταία μου σκέψη, πριν αφήσω την τελευταία μου αναπνοή, σε αυτή τη Γη, σε αυτό το Joseon, του 1319 μ.Χ

Jungkook's Pov

ΟΠΙΣΘΟΧΏΡΗΣΗ!!!! Άκουσα να φωνάζουν.

Εγώ, έχοντας αναλάβει τα στρατεύματα οπισθοχώρησης, άρχισα να τους φωνάζω εντολές, έτσι ώστε να μπορέσουν οι υπόλοιποι να επιστρέψουν με ασφάλεια πίσω στη βάση.

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now