Chapter 28 : Ό,τι Και Να Γίνει Θα Είμαι Πάντα Εδώ

22 8 0
                                    

Φάγαμε το πρωινό μας με ηρεμία, ο Jimin, δεν ήταν εκεί.

Αλήθεια, δεν ξέρω πως θα τον αντικρίσω μετά το χθεσινό, όλα αυτά έγιναν τόσο γρήγορα, που δεν μου δόθηκε ο χρόνος να τα επεξεργαστώ έτσι όπως πρέπει...

Jk- Αθανασία, είσαι καλά;
Α- Αα... ε... ναι... Όλα καλά... είπα χαμογελώντας
Η- Εμένα δεν μου φαίνεται έτσι

Α- Hobi, όλα καλά, μην αγχώνεσαι, απλά... Δεν έχω πολύ όρεξη σήμερα, τι να σου πω...

Η- Τώρα που το θυμήθηκα, κάποιος μας λείπει έτσι; Που είναι ο Jimin;
Ν- Α, έφυγε για τη Σεούλ, ο PD-nim τον ήθελε πίσω επειγόντως για να κάνει τα γυρίσματα μιας διαφήμισης για την Puma. Θα κάνουμε και εμείς γυρίσματα, αλλά αυτό θα γίνει αύριο που θα έχουμε γυρίσει, απλά ο Jimin, είχε το πιο μεγάλο κομμάτι...

Τ- Α, οκ, άρα τι θα κάνουμε σήμερα, τι θα γίνει με το κυνήγι του θησαυρού και το επεισόδιο Run BTS;

Ν- Θα έχουμε ελεύθερο χρόνο να πάμε όπου θέλουμε, απλά μην ξεχάσετε να έχετε τις βαλίτσες σας έτοιμες φεύγουμε το βράδυ. Μάλλον δεν θα το ανεβάσουμε αυτό το επεισόδιο...

Τ- Οκευ... αν και ήταν πολύ καλά στημένο...

J-Εγώ θα πάω να κάνω βόλτα στη πόλη με τον Namjoon, θέλει κανείς να ακολουθήσει;
Υ- Εγώ πάω για ύπνο, τα λέμε!
Η- Μα τώρα σηκώθηκες!
Υ- Ε και; Άντε πάω, Καλά να περάσετε!

Τ- Thank you! Εγώ θα έρθω στη βόλτα
Η- Και εγώ!
J- Εσύ Jungkook;
Jk- Εγώ θέλω να πάω κάπου την Αθανασία, θα κάτσουμε εδώ, καλά να περάσετε!

Α- Ω, αλήθεια; Που θα πάμε;
Jk- Θα δεις, μου ψιθύρισε παιχνιδιάρικα στο αυτί και μου έκλεισε το μάτι.

[time skip]

Α- Ωραία, τώρα που έφυγαν όλοι, πες μου που θα πάμε, ψιθυροφώναξα

Jk- Όχι! Είπε γελώντας και άρχισε να τρέχει
Α- Yah! Jungkook αν σε πιάσω στα χέρια μου θα σε σκοτώσω!

Jk- Χαχαχα, για έλα!

Αρχίσαμε και οι δυο να τρέχουμε, και να απολαμβάνουμε την ελευθερία που νιώθαμε, για μια τελευταία μέρα, αφού το βράδυ, οι διακοπές μας έφταναν στο τέλος τους.

Ήμουν πλέον ξέπνοη, όταν αποφάσισα να σταματήσω για μια στιγμή, να πάρω μια ανάσα.

A- Jungkook ... περίμενε...
Jk- Τι έγινε, τα έφτυσες κι όλας;

Άρχισα να αναπνέω γρήγορα. Ο καθαρός αέρας, σαν να με έτσουξε καθώς τρύπωνε μέσα στα πνευμόνια μου.

Κοίταξα για μια στιγμή γύρω μου. Δεν μου άρεσε αυτό το μέρος, κάτι μου θύμιζε...

Δεν έδωσα σημασία. Πολλές φορές, έχω κακό προαίσθημα, μα δεν έχει γίνει τίποτα ποτέ.

Σκούπισα τον ιδρώτα που είχε αρχίσει να τρέχει στο μέτωπό μου.

Α- Πάμε;
Jk- Πάμε,είπε και άρχισε να περπατάει αυτή τη φορά.

Περπατούσα και εγώ, αργά, δίπλα του, χαζεύοντας τη φύση.

Ξαφνικά, είδα κάτι που δεν μου άρεσε, δεν μου άρεσε καθόλου.

Σταμάτησα.

Α- Jungkook-ah, δεν θέλω να πάω παραπέρα... Είπα και τον έπιασα από το μανίκι για να τον σταματήσω.

Jk- Γιατί, τι συμβαίνει;

Α- Oppa! Shiro! (δεν θέλω σημαίνει, αν γράφετε έτσι 😂) Είπα, και δάκρυα άρχισαν να κυλούν στα μάγουλά μου.

Jk- Τι συνέβη μικρούλα μου, πες μου, είπε και άρχισε να με χαϊδεύει στο κεφάλι

Α- Εδώ... Από εδώ... με πήγε ο... Jimin... Και... Εγώ....δεν θέλω να τον θυμάμαι, έλεγα με λυγμούς

Jk- Αθανασία, είπε και έσκυψε για να με κοίτα στα μάτια

Jk- Ό,τι, ό,τι και να γίνει, εγώ θα είμαι εδώ, να το αντιμετωπίσουμε μαζί, εντάξει; Δεν θέλω να φοβάσαι. Όλα θα πάνε καλά, στο υπόσχομαι.

Και με αυτά τα λόγια, αφού σκούπισε τα δάκρυά μου, ένωσε τα χείλη μας σε ένα γλυκό φιλί.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Είχα καιρό να γράψω, το ξέρω, μα δεν προλαβαίνω! Θέλω να δω τι θα κάνω του χρόνου που θα είμαι 3η λυκείου, αν δεν προλαβαίνω τώρα!

Τέλος πάντων, συγγνώμη που άργησα τόσο πολύ να ανεβάσω, υπόσχομαι προσπαθήσω να ανεβάζω πιο συχνά. Αυτά.

Stay tuned και μέχρι την επόμενη φορά σας φιλώ 😘😘
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Διορθωμένο ✔

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora