Chapter 48: Taehyung-ah!

18 6 0
                                    

Έχω χάσει το μέτρημα. Δεν ξέρω πόσες μέρες έχουν περάσει πια από τότε που με έκλεισε ο Jimin σε αυτό το "κλουβί" όπως του αρέσει να το λέει.

Προσπαθώ να προσποιηθώ πως απλά ζω σε ένα άλλο σπίτι, κανονικά, όπως θα έκανα κάθε μέρα και στο δικό μου, και να αγνοήσω τους ψηλούς τοίχους και τα κάγκελα, όμως τα πράγματα είναι δύσκολα, αφού δεν είμαι μόνη μου σε αυτό, και δυστυχώς, με ακολούθησε και η Χουν.

Βέβαια, κατάφερα να συμβιβαστώ με το πρίγκιπα, και τουλάχιστον μία φορά τη μέρα τη στέλνω βόλτα, προφασιζόμενη πως χρειάζομαι πάλι κάτι από την αγορά.

Είναι καλό, ότι τουλάχιστον δεν είναι τόσο περιορισμένη όσο εγώ, ότι δεν πληρώνει αυτή για λάθη δικά μου...

Γιατί δικό μου λάθος είναι όλο αυτό. Εγώ έδωσα στον πρίγκιπα ψεύτικες ελπίδες... Εγώ ουσιαστικά τον ανάγκασα να κάνει αυτό που έκανε.

Είχα στείλει τη Χουν για άλλη μια φορά στην αγορά σήμερα. Καθόμουν και χάζευα όσο από τον ουρανό μου επέτρεπε η κατοικία μου, καθώς από ανοιχτό γαλάζιο, άρχισε να γίνεται πορτοκαλί, με τη δύση του ήλιου.

?- Ψιτ! Bulmyeol! Εγώ είμαι ο Taehyung! Άκουσα κάποιο να ψιθυροφωνάζει.

Γύρισα απότομα στο άκουσμα της φωνής του μεγαλύτερου αδερφού μου, που όλως περιέργως, ερχόταν από κάτι λουλούδια.

Κοίταξα καλύτερα, και κατάλαβα, πως πίσω από τα αναρριχώμενα φυτά δίπλα μου, ήταν στη πραγματικότητα κάγκελα, και όχι τοίχος.

Β- Taehyung! Είπα ξαφνιασμένη
Τ- Σσς έκανε βάζοντας το δάχτυλό του στα χείλη του, και εγώ γυρνώντας γρήγορα, είδα τον φρουρό να με κοιτάει περίεργα

Β- Taehyung τον λένε τον αδερφό μου τον δεύτερο, και Namjoon τον μεγάλο, αλλά ούτε αυτούς δεν μπορώ να δώ πια! Θα νομίζουν πως είμαι νεκρή τόσο καιρό που λείπω είπα δραματικά, και άρχισα να σκουπίζω ψεύτικα δάκρυα

Φ1- Τι παίζει με αυτή; Ρώτησε ο πρώτος φρουρός
Φ2- Πάλι λέει τα δικά της! Είναι αποφασισμένη να μην δωθεί στον πρίγκιπα, αν συνεχίσει να είναι κλεισμένη εδώ, εγώ πιστεύω θα τρελαθεί...
Φ1- Κρίμα... Σε τέτοια κοπέλα, άξιζε να γίνει βασίλισσα...

Β- Ουφ! Ένα επιφώνημα ανακούφισης ξέφυγε από τα χείλη μου, μόλις είδα πως με αγνόησαν

Β- Taehyung, τι κάνεις εδώ ψιθύρισα στον αδερφό μου, μου λείπεις

Τ- Και εμένα μου έλειψες... Και στον Namjoon λείπεις... Να ξέρεις με το ζόρι τον κρατάω από το να έρθει σπίτι σας κάθε μέρα. Γέλασε πικρά. Έχεις αδυνατίσει. Είπε και με τον αντίχειρά του μου χάιδευε το μάγουλο.

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Onde histórias criam vida. Descubra agora