Chapter 55: Κι Όμως Δεν Είναι Το Τέλος

19 6 0
                                    

Ποταμός Χαν, πύλη για την άλλη ζωή.

Β- Jungkook-ah! φώναξε η Bulmyeol και έτρεξε στην αγκαλιά του αγαπημένου της

Jk- Bulmyeol-ah! Τι... Τι κάνεις εδώ;

Β- Ήρθα εδώ... Για εσένα... Δεν μπορούσα να αντέξω στην ιδέα να ζήσω σε έναν κόσμο που δεν υπάρχεις εσύ...

Jk- Bulmyeol-ah... Σε ευχαριστώ χαζό μου, που δεν με αφήνεις μόνο μου ούτε εδώ... είπε χαμογελώντας, και αφού την φίλησε γλυκά στα χείλη, την έπιασε σφιχτά από το χέρι, και άρχισαν μαζί, να διανύουν, χέρι χέρι, την γέφυρα προς την άλλη ζωή...

[Time skip]

Και τα χρόνια πέρασαν, μετά τον χαμό της κοπέλας, σαν νερό, έτσι όπως η ζωή κυλά, χωρίς κανένας να το καταλάβει.

Ο Taehyung, γέρος πια, μετά από πολλά χρόνια, αποφάσισε να γυρίσει πίσω στην πατρίδα του το Joseon, ένα μέρος που άφησε πίσω του, μετά τον γάμο του αδερφού του με την αγαπημένη του Euna, για να κυνηγήσει επιτέλους το όνειρό του, τη ζωγραφική.

Μπορεί να μην κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει την πρώτη του αγάπη, όμως ο Taehyung, κατάφερε να βρεί έναν άλλο έρωτα, ένα πράγμα που τον γέμιζε, και τον έκανε κατά μία έννοια ευτυχισμένο.

Ο Namjoon, πλέον, είχε παιδιά, είχε εγγόνια, πέρασε μια ζωή γεμάτη αγάπη και γαλήνη, σε ένα σπίτι που αν και δεν είχε και πολλά χρήματα, πάντα είχε την αγάπη και την ομόνοια της οικογένειας, να καλύπτει για αυτά.

Γέρος πια, και με πολλές έγνοιες στο κεφάλι του, ήταν και ο Βασιλιάς αυτής της χώρας, ο Min Yoongi, που έχει καταφέρει, και κάθεται ακόμη στον θρόνο. Έκανε δύο παιδιά, αγόρια από τη στιγμή που ο Seokjin έφυγε από τη ζωή του, δραπετεύοντας από το παλάτι μαζί με τον Hoseok, όμως δυστυχώς έχασε τον δεύτερό του γιό στο πεδίο της μάχης, κατά των Μογγόλων.

Όσο αφορά τον Seokjin και τον Hoseok που προανέφερα... Αυτοί οι δύο κάνουν τη ζωή τους!

Κατάφεραν να δραπετεύσουν μαζί, από το παλάτι του Yoongi, και να διαφύγουν σε μια μακρινή χώρα, οι δύο τους.

Παρουσιάστηκαν εκεί ως δύο αδέρφια, και έζησαν μαζί για όλα τα επόμενά τους χρόνια, τρελά ερωτευμένοι, και περνώντας ζωή χαρισάμενη.

Κατάφεραν ακόμη και να υιοθετήσουν και ένα μικρό κοριτσάκι, η οικογένεια της οποίας πέθανε από βαρβαρική επιδρομή, αποτελώντας τελικά μια μικρή μα ευτυχισμένη οικογένεια.

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now