Chapter 67: Epilogue

41 7 0
                                    

Κάποια χρόνια μετά....

Α- Αχ τη ρόκα μη ξεχάσω από το τραπέζι, τη ρόκα! Φώναξε η Αθανασία τρέχοντας πανικόβλητη στη κουζίνα για να κόψει τη σαλάτα και να τη σερβίρει.

Jk- Αγάπη ηρέμησε, τα παιδιά θα είναι εδώ σε καμιά ώρα από τώρα, είπε ο Jungkook καθώς την ακολούθησε στη κουζίνα.

Η Αθανασία είδε δύο χέρια να τοποθετούνται δεξιά και αριστερά της πάνω στον πάγκο, αλλά δεν έδωσε πολύ σημασία, μέχρι που νιώσε ότι ο Jungkook την εγκλώβισε με το σώμα του στον πάγκο καθώς εκείνη έκοβε τη ρόκα.

Α- Ήρεμη είμαι, είπε γυρίζοντας το κεφάλι της για να κοιτάξει τον Jungkook, απλά θέλω να είμαι— –

Έτοιμη για όταν θα έρθουν τα παιδιά ήθελε να πει, όμως ο εκλεκτός της καρδιάς της δεν την άφησε να ολοκληρώσει, σωπαίνοντάς την με ένα γεμάτο αγάπη φιλί.

Jk- Ξέρεις...θα μπορούσαμε.... είπε με βραχνή φωνή

Α- Όχι Kookie δεν είναι η ώρα ψιθύρισε η Αθανασία αδύναμα, νιώθοντας τα πόδια της να τρέμουν σα ζελέ, και καθώς απομάκρυνε τον άντρα της, έπιασε ξανά το μαχαίρι για να κόψει τη ρόκα, όμως πολύ πιο ήρεμη από πρίν, και με μάγουλα πιο κόκκινα και από παντζάρι.

Ο Jungkook χαμογέλασε. Ήξερε πως αυτή του η χειρονομία ήταν αρκετή για να ηρεμήσει την αγχώδη σύζυγό του.

Jk- Ξέρεις... Μερικές φορές αναρωτιέμαι πώς στο καλό έγινες πράκτορας, όταν είσαι τόσο αγχώδεις είπε πειρακτικά

Α- Μμμ για να σκεφτώ... Ίσως επειδή είμαι όμορφη και αποσυντονίζω τον εχθρό με την ομορφιά μου; Εσύ δεν κατάλαβες ποτέ και τίποτα, όπως και τα αγόρια, έτσι; Είπε με προσποιητή έπαρση.

Jk- Μάλλον έτσι είναι, μας αποσυντόνισες όλους, μαγευτήκαμε από την ομορφιά σου, και στο τέλος σε ανακαλύψαμε, είπε γελώντας

Α- Βρε άι 'πό 'κει! Είπε πέφτοντας θύμα του πειράματός του, και πέρασε επιδεικτικά από μπροστά του με τη σαλάτα για να την αφήσει στη τραπεζαρία.

Jk- Ααα εμείς δεν θα τα πάμε καλά κύρια μου, είπε ο Jungkook πηγαίνοντας κοντά της και κλείνοντάς την μέσα στην αγκαλιά του, καθώς εκείνη του χαμογελούσε στραβά. Είσαι γλυκούλα το ξέρεις; Τη ρώτησε καθώς απομακρύνθηκε για να μπορεί να την κοιτά στα μάτια

Α- Φυσι— –

Δεν την άφησε να ολοκληρώσει για άλλη μια φορά. Εγκλώβισε γρήγορα τα χείλη της στα δικά του, οδηγώντας ένα παθιασμένο φιλί.

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant