Yoongi's Pov
Η- Ρε παιδιά, μήπως αργούνε πολύ ο Jungkook με την Bulmyeol; ρώτησε ο Hoseok
Ν- Ισχύει, μήπως να πάω να τσεκάρω τι κάνουν;
Υ- Όχι, άσ' το θα πάω εγώ να δω, είπα και σηκώθηκα.
Τ- Μην πας, είπε ο Taehyung, και μου τράβηξε το χέρι για να κάτσω.
Τ- Θα πάω εγώ, είπε και σηκώθηκε αποφασιστικά, για να πάει εκεί που βρίσκονταν τα παιδιά.
Taehyung's Pov
Περπατούσα σιγά μέσα στο δασάκι, για να μην με καταλάβουν τα παιδιά. Ήθελα να δω τι έκανα κάνουν τόση ώρα.
Μόλις έφτασα εκεί, τους είδα να τσακώνονται.
Β - Τι κάνεις; ρώτησε όταν της έπιασε το χέρι.
Jk - Θέλω να μιλήσουμε!
Β- Δεν θέλω εγώ όμως! Είπε και τράβηξε το χέρι της.Πήγα πίσω στα παιδιά.
T- Τσακώνονται άσχημα είπα
Η - Ωραία, τότε άσε με να πάω να τους τα βρω.
N- Όχι θα πάω εγώ που με ακούνε και οι δύο.
T- Πάμε παρέα τότε, είπα να και άρχισα να οδηγώ τον Namjoon και τον Hoseok μέσα στο δασάκι.[time skip]
T-Να, εδώ είναι τους ψιθύρισα.
T- Όπα, για μισό, αυτοί δεν τσακώνονται πια! είπα έκπληκτος.
Ο Jungkook, την είχε στριμώξει σε ένα κορμό δέντρου, και τη φίλαγε.
Οι δυο τους μοιράζονταν αυτό το φιλί με πάθος, τέτοιο πάθος, όπως όταν τσακώνονταν.
Τ- Αχ δεν πάνε καλά αυτοί οι δύο! Τη μια τσακώνονται, και την άλλη φιλιούνται;
Τόση ώρα, ο Namjoon δεν μιλούσε. Είχε παγώσει στη θέση του, και κοίταζε επίμονα τα παιδιά, που έτσι πως το πήγαιναν...
Τέλος πάντων, εγώ είμαι πολύ χαρούμενος για αυτούς. Χαίρομαι που δύο καλοί μου φίλοι, και κυρίως ο κολλητός μου ο Jungkook, βρήκε κάποια που να τον τρελαίνει, να του μαθαίνει αισθήματα που μέχρι τώρα δεν είχε ανακαλύψει.
Ο Namjoon σηκώθηκε όρθιος απότομα, και άρχισε να τρέχει, πίσω, εκεί που βρίσκονταν οι άλλοι.
Τ- Namjoon! Ψίθυρο φώναξα
Η-Namjoon, έλα εδώ ρε ηλίθιε!Τ- Αμάν, μας κατάλαβαν! Είπα και άρχισα και εγώ να τρέχω πίσω στους άλλους.
Namjoon's Pov
Δεν είναι δυνατόν! Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό το πράγμα! Ο Jungkook.... Η Bulmyeol... Αυτοί, είναι....
Έτρεξα γρήγορα στον Jin. Αυτός σαν μεγαλύτερος, σίγουρα θα ξέρει να μου πει τι να κάνω...
Νιώθω λες και το μυαλό μου δεν λειτουργεί πια, τόσες πολλές πληροφορίες, που δεν μπορώ να τις επεξεργαστώ.
Μπορεί να έχω τον υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης από όλους στην παρέα, μα αυτό δεν εξηγείται με καμία λογική.
Jm- Namjoon, είναι όλα καλά, γιατί γύρισες τρέχοντας;
Δεν απάντησα. Είχα τόσα πολλά στο μυαλό μου, που δεν άκουσα καν την ερώτησή του.
Βούτηξα τον Jin από το χέρι, και τρέχοντας, απομακρυνθήκαμε από τους άλλους.
Taehyung's Pov
Jm- Tae, τι συμβαίνει, και αυτός έφυγε τραβώντας τον Jin έτσι; με ρώτησε ένας σαστισμένος Jimin.
Τ- Δεν μπορώ να πω ότι έγινε κάτι κακό... Αλλά...
Υ- Ε αντε, πες μας όμως, μας κρατάς σε αγωνία!
Τ- Πως να σας το πω αυτό τώρα... Όταν εγώ με τον Namjoon πήγαμε εκεί, αυτοί οι δύο δεν μαλώναν.... Αντιθέτως... Ο Jungkook... μάλλον θα έλεγα ότι την είχε στριμώξει σε ένα δέντρο, και...
Υ- Εντάξει, φτάνει, δεν θέλω να μας περιγράψεις άλλο!
Jm- Και γιατί, τότε ο Namjoon αντέδρασε έτσι, και πήρε και τον Jin μαζί του μόλις ήρθε;
Η- Μήπως ο Namjoon και ο Jin.... Είπε ο Hoseok κάπως αναστατωμένος
Τ- Όχι αποκλείεται! Όλοι γνωρίζουμε πως ο Namjoon είναι straight
Υ- Ισχύει, αλλά τότε, γιατί αυτή η συμπεριφορά;
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Τι ανακάλυψε άραγε ότι Namjoon? Γιατί συμπεριφέρθηκε έτσι; Μη πως έχει αισθήματα για την κοπέλας της παρέας, ή κάτι άλλο κρύβεται πίσω από αυτή του την συμπεριφορά;
YOU ARE READING
The bracelet (Υπό Διόρθωση)
FanfictionΑθανασία= κάτι που δεν πεθαίνει. Στη προκειμένη περίπτωση, θα μπορούσαμε να πούμε ο έρωτας. Ο έρωτας μεταξύ του Jungkook και της Bulmyeol, που όσο ξαφνικά και αν αρχίζει, τόσο βάθος φαίνεται να έχει. Μπορεί όλα αυτά να είναι απλές συμπτώσεις; Μπορ...