Hoseok's Pov
Ναι. Κάθε φορά που του δινόταν η ευκαιρία, πάλι για τη γνωριμία του με την Bulmyeol θα μίλαγε.
Δεν ξέρω τι έχει πάθει αυτό το παιδί. Στα όσα χρόνια είμαι δίπλα του, πρώτη φορά τον βλέπω να είναι έτσι για κάποιον, και πόσο μάλλον για μια γυναίκα.
Δεν χρειάζεται να τονίσω, πως έχει πολλές γυναίκες στη διάθεσή του.
Όποια ήθελε, την είχε, πάντα, μην σας πω πως εκείνες έτρεχαν κι όλας, μόλις μάθαιναν πως ο πρίγκιπας αποκτούσε ενδιαφέρον για αυτές.
Είναι η πρώτη φορά, που συστήνεται σε κάποια σαν ένας απλός άνθρωπος, και με το όνομα που έχει εδώ, στη πόλη, καλύπτοντας τη ταυτότητά του.
Νομίζω θα ήταν πιο εύκολο, αν απλά της έλεγε πως είναι ο πρίγκιπας, και πως τη θέλει για γυναίκα του.
Εκείνος, όμως, επιμένει. Του αρέσει, που οπότε μπορεί και το σκάει από το παλάτι, την ακολουθεί, και πέφτοντας "τυχαία" πάνω της, την πάει σε διάφορα μέρη ή τρώνε παρέα, ή συζητούν γελώντας.
Jm- Ξέρεις, τώρα μπορείς να φύγεις, θα πάω να την συναντήσω.
Η- Α, ω ναι, σωστά...Jm- Άντε όμως! ψιθύρισε
Η- Καλά, καλά, φεύγω ψιθύρισα πίσω.Jm- Bulmyeol, γειά!
Β- Seo Jun-ssi! Γεια! Τι κάνεις, καιρό είχα να σε δω, πάλι ταξίδευες;
Jm- Ναι, μόλις γύρισα, και είπα να έρθω να σε δω. Ξέρεις, πρόσφατα ανακάλυψα ένα υπέροχο μέρος στο δάσος που βρίσκεται κοντά στο παλάτι, θα ήταν ωραία, αν ερχόσουν μαζί μου, να σου το δείξω.Β- Ναι, θέλω! Απλά...
Jm- Απλά τι;
Β- Απλά... Δεν μπορώ σήμερα... Γιατί...
Jm- Γιατί;
Β- Γιατί... Γιατί... Seo Jun-ssi, έχει... Έχει γυρίσει ο Jungkook, ο αρραβωνιαστικός μου...Jm- Έχεις αρραβωνιαστικό;
Β- Ναι, δεν το ήξερες;
Jm- Συγγνώμη, και... και εγώ; Bulmyeol-ssi, το ξέρεις πως μου αρέσεις; Εγώ, έκανα τα πάντα για εσένα! Ξέρεις πόσο δύσκολο ήταν να έρθω σήμερα;Β- Seo Jun-ssi...
Jm- Bulmyeol... Συγγνώμη... αλλά δεν... Δεν... Είπε και γύρισε να φύγει
Β- Seo Jun-ssi...Δεν ήξερε τι να πει. Τον Seo Jun, τον έβλεπε σαν ένα απλό φίλο, ένα που γνώρισε με τον πιο απρόσμενο τρόπο, και έναν που της έκανε τη ζωή πιο όμορφη όσο έλειπε ο Jungkook.
Δεν ήθελε να συμβεί κάτι τέτοιο. Δεν ήθελε να τον χάσει έτσι. Όμως, δεν μπορούσε να κάνει κάτι, ούτε για τα αισθήματά της, ούτε για τα δικά του.
Γύρισε απογοητευμένη στο σπίτι, και άρχισε να κάνει πάλι δουλειές.
Της έλειπε ο Jungkook, και τώρα που της έλειπε, δεν ήταν κοντά της ούτε ο Seo Jun.
Δεν μπορούσε να βγάλει από το μυαλό της κανένα από τους δύο, βαραίνοντας με κάθε σκέψη την καρδιά της περισσότερο.
Που να ήξερε όμως, πως το πείσμα του Jimin, είναι μεγάλο, και πως ότι βάλει στο μυαλό του το πετυχαίνει, ακόμα κι αν του κοστίσει πολλά.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Διορθωμένο ✔
ESTÁS LEYENDO
The bracelet (Υπό Διόρθωση)
FanficΑθανασία= κάτι που δεν πεθαίνει. Στη προκειμένη περίπτωση, θα μπορούσαμε να πούμε ο έρωτας. Ο έρωτας μεταξύ του Jungkook και της Bulmyeol, που όσο ξαφνικά και αν αρχίζει, τόσο βάθος φαίνεται να έχει. Μπορεί όλα αυτά να είναι απλές συμπτώσεις; Μπορ...