Τ- Όσο αφορά αυτό, νομίζω πως έχω μια ιδέα...
Ν- Ιδέα; Τι ιδέα;
Τ- Ελάτε μαζί μου! Είπα και πήρα τη Νίκη από το χέρι. Πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε!
Μ- Τι και εγώ;
Τ- Ναι και εσύ! Φέρεις μερίδιο ευθύνης! Φώναξα και κλείνοντας γρήγορα το μαγαζί, η Miharu μας ακολούθησε.
Δεν αργήσαμε να φτάσουμε στο διαμέρισμα των Bangtan. Ο Jimin έλειπε για να κανονίσει για αύριο με τον διοργανωτή, και ο Yoongi, έλειπε επίσης, καθώς είχε σκοπό να δείξει ένα καινούριο τραγούδι που έγραψε στην ομάδα παραγωγής.
Όταν μπήκαμε μέσα ο Jin μαγείρευε κάτι πρόχειρο για το βράδυ, ενώ ο Hoseok καθόταν να του κάνει παρέα.
Είναι όντως πλασμένοι ο ένας για τον άλλο, σκέφτηκα και χαμογέλασα. Έκανα στην άκρη για να μπουν μέσα και τα κορίτσια.
Η- Α ρε Taehyung, τις φέρνεις δύο δύο, είπε ο Hoseok γελώντας.
Τ- Τι να κάνουμε άμα είσαι όμορφος αυτά παθαίνεις! Του απάντησα πίσω, ενώ είδα τη Miharu να στραβομουτσουνιάζει.
Sj- Miharu; Τι κάνεις εδώ;
Μ- Ήρθα για παρέα, αν και βλέπω πως είμαι ο τρίτος τροχός, είπε και έδειξε εμένα και τη Νίκη.
Sj- Tae, θα μας συστήσεις τη κοπέλα δίπλα σου;
Τ- Ναι, παιδιά αυτή είναι η... Η Νίκη.
Η- Χάρηκα, Hoseok
Sj- Seokjin! Φώναξε ο Jin που ανακάτευε κάτι στην κατσαρόλα.
Ν- Και εγώ χάρηκα, Νίκη!Τ- Εμείς πάμε μέσα τώρα, είπα τονίζοντας τη λέξη μέσα, και έσπρωξα τις δύο κοπέλες προς τα υπνοδωμάτια
Η- Οκευ... Είπε ο Hoseok περίεργα
Τ- Μην με κοιτάς έτσι, τη συλλογή μου από κουτάκια Coke Cola πάω να τους δείξω!
Η- Χα, Οκ κατάλαβα, είπε ο Hoseok γελώντας.
Φτάσαμε στον διάδρομο. Άνοιξα προσεκτικά την πόρτα του δωματίου του Jimin.
Ωραία, δεν είχε γυρίσει ακόμη.
Μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο. Αρχίσαμε να ψάχνουμε σε συρτάρια, σε ντουλάπες, σε κοσμηματοθήκες, μπας και βρούμε κάπου το βραχιόλι.
Ψάχναμε για καμιά ώρα, ψάχναμε παντού, μα δεν μπορούσαμε να το βρούμε πουθενά.
Συνεχίσαμε το ψάξιμο αλλά ακόμη τίποτα.
Μ- Taehyung είσαι σίγουρος πως δεν το φόραγε όταν έφυγε;
Τ- Σιγουρότατος! Δεν το φόραγε!
VOUS LISEZ
The bracelet (Υπό Διόρθωση)
FanfictionΑθανασία= κάτι που δεν πεθαίνει. Στη προκειμένη περίπτωση, θα μπορούσαμε να πούμε ο έρωτας. Ο έρωτας μεταξύ του Jungkook και της Bulmyeol, που όσο ξαφνικά και αν αρχίζει, τόσο βάθος φαίνεται να έχει. Μπορεί όλα αυτά να είναι απλές συμπτώσεις; Μπορ...