Υ- Τι πράγματα είναι αυτά! Άκουσα τον μεγαλιώτατο να φωνάζει, και μετά άκουσα πράγματα να πέφτουν και να σπάνε.
Μπήκα βιαστηκά μέσα στο γραφείο του, και όπως είχα υποπτευθεί, ότι προηγουμένως βρισκόταν πάνω στο γραφείο του, πλέον είχε, σπασμένο, μια θέση στο πάτωμα.
Υ-Seokjin φέρε μου εδώ τον Jimin τώρα!!! Φώναξε και με κοίταξε με ένα βλέμμα κατακόκκινο, γεμάτο θυμό.
Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που τον ξαναείδα τόσο θυμομένο, όμως όταν αφορά τον Yoongi, είναι ένα ήσυχο ποταμάκι, που δεν ξέρεις πότε θα εκραγεί...
J- Μάλιστα μεγαλιώτατε! Είπα και υποκλίθηκα ήρεμα βγαίνοντας από τη πόρτα.
[time skip]
Y- Μπορείς να μου εξηγήσεις τώρα τι είναι αυτό; Ε; μπορείς; είπε ο Yoongi θυμωμένος, δείχνοντας στον Jimin τη λίστα των αξιωματούχων που διάλεξε για την εκστρατεία του κατά των Μογγόλων.
Jm- Η λίστα με τους αξιωματούχους είναι, δεν καταλαβαίνω γιατί είσαι τόσο αναστατωμένος. Απάντησε χαλαρά και με ένα είδος ειρωνείας στον τόνο του
Υ- Το έχεις καταλάβει πώς μέσα σε αυτή τη λίστα βρίσκεται ο μισός αδερφός του Seokjin;
Jm- Ποιός ο Jungkook; Φυσικά και το ξέρω, τους διάλεξα όλους προσωπικά έναν προς έναν.
Υ- Δεν μπορείς να βάλεις τον Jungkook εκεί, είπε ο μεγαλύτερος, κάθισε στο γραφείο του, και άφησε μια ανάσα περνώντας τα δάχτυλά του μέσα από τις πυκνές του τούφες, προσπαθώντας να ηρεμήσειJm- Και γιατί παρακαλώ;
Υ- Jimin... Ήδη έχουμε πάρει ένα γιό απ' αυτή την οικογένεια, και μάλιστα τον πρωτότοκο στο παλάτι, όχι ως κάποιο αξιωματούχο, αλλά ως ευνούχο. Τι θα γίνει αν στείλεις τον Jungkook εκεί; Είναι αποστολή αυτοκτονίας! Στείλε όποιον άλλο θες, αλλά σε παρακαλώ, όχι τον Jungkook.
Jm- Για τους Jeon, ο Seokjin δεν έχει καμία απολύτως σημασία, είναι γιος ερωμένης
Y- Ναι, αλλά ο Jungkook είναι γιος της νόμιμης γυναίκας του υπουργού!
Jm- Είσαι τότε διατεθειμένος να μου δώσεις τον Seokjin;
Υ- Ε; είπε ο βασιλιάς μπερδεμένος και σηκώθηκε από τη καρέκλα του.
Jm- Είσαι τότε διατεθειμένος να αλλάξεις το όνομα του Jungkook με αυτό του Seokjin στη λίστα;
Υ- Jimin, με απειλείς;! είπε χτυπώντας τα χέρια του δυνατά πάνω στο γραφείο
Jm- Όχι, απλά επισημένω, πως αν ο Jungkook δεν παρευρεθεί για κάποιο λόγο σε αυτή την εκστρατεία, τότε και ο Seokjin, δεν θα δει άλλη μέρα το φως του ήλιου...Ο τόνος του ήρεμος, μα γεμάτος απειλή, και το χαμόγελο που ήδη υπήρχε στο πρόσωπό του, μεγάλωσε περισσότερο, μπροστά στη θέα του μεγάλου του αδερφού να σοκάρετε, και να μένει άφωνος προς στιγμήν.
Ο Yoongi μάζεψε όσο πιο γρήγορα μπορούσε την έκφραση αυτή, την απορία και την έκπληξή του για την συμπεριφορά του μικρού του αδερφού, κάτι που δεν είχε αντιμετωπίσει ξανά σε εκείνον. Πήρε το βλέμμα του πάνω από τον Jimin, και κάθισε ξανά στο γραφείο του.
Υ- Γιατί θες τον Jungkook εκεί πέρα τόσο πολύ; ρώτησε τελικά με μικρή φωνή
Jm- Γιατί έχει κάτι που μου ανήκει! Είπε ο Jimin, και γύρισε την πλάτη του στον Yoongi, αποχωρώντας από την αίθουσα, και αφήνοντάς τον εκεί, ηττημένο, ανήμπορο να κάνει πλέον το οτιδήποτε...
Jungkook's Pov
T- Ποτέ ξεκινάτε για το μέτωπο; ρώτησε ο Taehyung συντετριμμένος
Η- Στις 27 του μήνα.
Ν- Μα αυτό είναι σε δυο βδομάδες!!
Η- Ναι, ακριβώς
Ν- Δεν γίνεται, ο Jungkook παντρεύεται σε λίγο καιρό, δεν μπορεί να πάει στο μέτωπο! Jungkook! Πες κάτι!Jk- Εγώ... Εγώ...
Δεν είχα λόγια να μιλήσω. Δεν ήξερα τι να πω. Βέβαια και ο πατέρας μου, μου είχε διδάξει την τέχνη του πολέμου, βέβαια και είχα μαθητεύσει κάτω από τους καλύτερους δασκάλους, και πάντα ήμουν προετοιμασμένος, όμως αυτό ήταν πολύ ξαφνικό.
Η- Όσο και να προσπαθήσεις δεν μπορείς να το αποφεύγεις. Είναι απευθείας εντολή από τον εστεμμένο πρίγκιπα, τον αδερφό του βασιλιά της χώρας σου του Joseon, και αρχηγό ολοκλήρου του στρατεύματος!!!
Δεν μπορούσα να το αποφύγω.
Κοίταξα προς τη κουζίνα. Στο παράθυρο, η Αθανασία βρισκόταν εκεί, και άκουγε.
Έπεσε συντετριμμένη από τα γενόμενα, στο πάτωμα κλαίγοντας.
Έτρεξα γρήγορα μέσα στη κουζίνα, και πήρα αγκαλιά την αρραβωνιαστικιά μου που έκλαιγε πλέον γοερά, απαρηγόρητη στο πάτωμα.
Jk- Σσσ όλα θα πάνε καλά έλεγα και της χάιδευα τα μαλλιά, πιο πολύ για να το ακούω εγώ, παρά αυτή.
Jk- Σου υπόσχομαι, πως ότι και να γίνει θα γυρίσω σε εσένα, ακόμη και αν χρειαστεί να ξαναγεννηθώ χίλιες φορές...
Β- Jungkook-ah... Είπε απαλά κοιτώντας με βαθιά μέσα στα μάτια
Β- Σε παρακαλώ... Πατρέψουμε και γύρνα πίσω σε εμένα σύντομα... και χώθηκε μέσα στην αγκαλιά μου.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Γειά σας!Τι κάνετε;;;;
Έτσι όπως το κόβω παίδες, μάλλον θα ανεβάζω κάθε σκ γιατί δεν γίνεται αλλιώς...
Τα μαθήματα είναι πολλά, τα μαθηματικά έχουν αρχίσει να γίνονται αρκετά δυσνόητα, και τα κριτήρια της έκθεσης είναι διπλά από τις προηγούμενες χρονιές αφού έχουν μέσα και λογοτεχνία...
Νιώθω τόσο άπειρα χάλια μέσα σε όλα αυτά τα βιβλία καλοκαιριάτικα, αλλά τι να κάνουμε....
Τεσπα, θα προσπαθήσω να τα πάω καλύτερα....
Ελπίζω αύριο να προλάβω να ανεβάσω κι άλλο κεφάλαιο...
Fighting Αθανασία! Μπορείς!
Stay tuned και μέχρι την επόμενη φορά σας φιλώ 😘😘
YOU ARE READING
The bracelet (Υπό Διόρθωση)
FanfictionΑθανασία= κάτι που δεν πεθαίνει. Στη προκειμένη περίπτωση, θα μπορούσαμε να πούμε ο έρωτας. Ο έρωτας μεταξύ του Jungkook και της Bulmyeol, που όσο ξαφνικά και αν αρχίζει, τόσο βάθος φαίνεται να έχει. Μπορεί όλα αυτά να είναι απλές συμπτώσεις; Μπορ...