Chapter 32 : Η Επανένωσή Μας

29 7 0
                                    

Προσοχή! Ακολουθεί περιεχόμενο ακατάλληλο για ανήλικους! Το κεφάλαιο, περιέχει και κάποια κομμάτια πλοκής, αλλά θα αναφερθούν στο επόμενο κεφάλαιο περιληπτικά για όσους δεν θέλουν να να διαβάσουν αυτό, που επαναλαμβάνω είναι smut 🔞🔞

Στο προηγούμενο :

Δεν άντεξα άλλο. Έσκυψα, και ένωσα τα χείλη μου με τα δικά της.

Τα χέρια της γρήγορα τυλίχθηκαν γύρω από το λαιμό μου, και τα δικά μου έπιασαν τη μέση της.

Αυτό το φιλί, που είχε ξεκινήσει τόσο αθώα, είχε αρχίσει πια, να γίνεται, όλο και πιο βαθύ, όλο και πιο παθιασμένο, μόνο για μας, κάτι όλο δικό μας...

Συνεχίζουμε...

Τα χείλη μου έφυγαν από τα δικά της. Άρχισα να φιλώ τη κλήδα της, και να κατευθύνομαι όλο και πιο πάνω, στο τρυφερό λαιμό της.

Ροζ και μοβ σημαδάκια στόλιζαν πλέον το λευκό της δέρμα, ενώ αναστεναγμοί ηδονής, ήδη έφευγαν από τα χείλη της.

Β- Jungkook-ah φώναξε, καθώς πέρασε τα χέρια της μέσα από τα μαλλιά μου, και μου έδωσε τα χείλη της, για άλλη μια φορά.

Β- Αχ Jungkook... Μμμ... Εγώ... Jungkook... Νομίζω...

Jk - Σσσ μη μιλάς άλλο, είπα και έβαλα το δάχτυλό μου πάνω στα χείλη της για να σωπάσει.

Το άλλο μου χέρι, πήγε στο κουμπί του τζιν της.

Το άνοιξα γρήγορα, και με τη βοήθειά της, κοιτώντας τη βαθιά μέσα στα μάτια, το έβγαλα.

Πέρασα τα δάχτυλά μου πάνω από τα γυμνά της πόδια.

Άρχισε να τρέμει ολόκληρη...

Β- Jungkook-ah... Αχχχ δεν μπορώ άλλο... Μμμ...

Φώναζε καθώς τα δάχτυλά μου έκαναν κύκλους πάνω στα μπούτια της.

Ύστερα της έβγαλα και τη μπλούζα. Τα χέρια της είχαν ήδη αρχίσει να πιάνουν την άκρη και της δικής μου, οπότε την άφησα να μου τη βγάλει.

Τα πόδια της άρχισαν να μην τη στηρίζουν πια. Την αγκάλιασα σφιχτά, τη βοήθησα να στηριχθεί πάνω μου, και εκείνη τύλιξε τα πόδια της γύρω από τη μέση μου.

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now