Jk- Άσε με να κοιμηθώ λίγο ρε Jin... Σε παρακαλώ, μόνο 5 λεπτάκια, είπε και κάλυψε το πρόσωπό του με το μαξιλάρι του.
Β- Jungkook, δεν είμαι ο Jin, είπα γελώντας. Εκτός, αν θες να φωνάξω αυτόν να έρθει να σε ξυπνήσει, είπα γεμάτη παράπονο.
Jk- Όχι ρε μωρό μου, είπε και απλώνοντας το χέρι του, πήρε το δικό μου, με τα μάτια κλειστά, μισοκοιμησμένος.
Β- Jungkook, με είπες μωρό σου; είπα όσο πιο ψύχραιμα μπορούσα
Τώρα πια, το αγόρι μου είχε ξυπνήσει για τα καλά. Ανασηκώθηκε στο κρεβάτι
Jk- Εεε είπε, και κάλυψε με τα χέρια του τα αυτιά του, όπως κάνει οπότε ντρέπεται.
Jk- Ναι...
Β- Χαίρομαι, είπα, και αφού κάθισα στο κρεβάτι του, τον φίλησα απαλά στα χείλη.
Jk - Τι λες, θα πάμε έξω με τους υπόλοιπους;
Β- Ναι πάμε, μα πρώτα... Καλύτερα να βάλεις κάτι πάνω σου, είπα και έδειξα με το δάχτυλό μου τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς του.
Jk- Ναι... Είπε ντροπαλά, και κατευθύνθηκε προς το μπάνιο για να αλλάξει.
[time skip]
J- Τώρα λοιπόν που μαζευτήκαμε όλοι, θα σας πω τι κανονίσαμε με τον Namjoon.
Ν- Θέλουμε, να πάμε να επισκεφτούμε ένα παλιό ανακτόρο, και τον ναό του.
J- Και επειδή θέλουμε να είναι μια ξεχωριστή εμπειρία, αποφασίσαμε να το κάνουμε σαν παιχνίδι ρόλων.
Ν- Και να το κάνουμε επεισόδιο στο Run BTS.
J- Συμφωνείτε;Y- Εγώ δεν έχω θέμα.
Η- Ούτε εγώ...
Β- Οκ, αλλά, άμα το κάνετε επεισόδιο στο Run BTS εγώ δεν θα πρέπει να είμαι μέσα...
N- Όχι βέβαια! Θα σε βάλουμε ειδικό ιστορίας, σωστά Jin;
J- Σωστά.Β- Οκ τότε, εγώ μέσα.
Jk- Άντε, άμα είναι έτσι πάμε...[time skip]
Namjoon's Pov
Αφού τους δώσαμε τα ρούχα, και ντυθήκαμε και εμείς, μαζευτήκαμε, και μπήκαμε στο βανάκι, κατευθυνόμενοι προς το ανακτόρο.
Ο καθένας, είχε έναν ρόλο.
Εγώ ήμουν ο κηπουρός του παλατιού.
Ο Jin με τον Hoseok, ήταν οι πιστοί ακόλουθοι του Yoongi που έπαιζε τον πρίγκιπα.
Ο Taehyung, ήταν ο γιατρός του παλατιού, ο Jungkook ένας στρατιώτης, και η Bulmyeol, η αρραβωνιαστικιά του.
Προσπαθήσαμε με τον Jin, να ορίσουμε τους ρόλους όσο το δυνατόν καλύτερα, έτσι ώστε να καταφέρουμε να κάνουμε το ζευγάρι να θυμηθεί το παρελθόν του.
VOUS LISEZ
The bracelet (Υπό Διόρθωση)
FanfictionΑθανασία= κάτι που δεν πεθαίνει. Στη προκειμένη περίπτωση, θα μπορούσαμε να πούμε ο έρωτας. Ο έρωτας μεταξύ του Jungkook και της Bulmyeol, που όσο ξαφνικά και αν αρχίζει, τόσο βάθος φαίνεται να έχει. Μπορεί όλα αυτά να είναι απλές συμπτώσεις; Μπορ...