Chapter 18 : Βρε Αϊ Παράτα Μας!

32 9 0
                                    

Jk- Τι κάνεις; ρώτησε ο Jungkook ξαφνιασμένος

Β- Σε πληρώνω με το ίδιο νόμισμα! Είπε και ένα σατανικό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπό της.

Jk- Ρε δεν πας καλά! Σε αφήνω λίγο να ηρεμήσεις και βλέπουμε μετά! Είπε νευριασμένος.

Β- Αα δεν πάμε καλά! Έκανες πατάτα, θα βγείς και από πάνω τώρα! Στο καλό, και μην γυρίσεις να μου μιλήσεις!

Πλέον, είχαμε πάρει και οι δύο φωτιά. Τα νεύρα μας, δεν μας άφηναν να δούμε την πραγματικότητα, να καταλάβουμε, πως δεν υπήρχε κανένας λόγος να τσακωθούμε.

Jk- Ααα καλά! Είπε και κοπάνησε την πόρτας βγαίνοντας.

[time skip]

Namjoon's Pov

Έφτασε πια το απόγευμα, και ο Jungkook με την Bulmyeol, ούτε που μιλούσαν. Πήγε ο βλάκας για να τα βρούνε, και τα έκανε χειρότερα!

Φύσικα και δεν το ήθελαν αυτό, μα ο εγωισμός και των δυο τους, δεν τους άφηνε.

Έριχναν ματιές ένας στον άλλο, μια κοίταγε ο ένας, μια κοίταγε ο άλλος, και αν καμία φορά, διασταυρώνονταν οι ματιές τους, απομάκρυναν και οι δύο τα βλέμματά τους νευριασμένοι.

Καθόμαστε λοιπόν, όλοι γύρω από τη φωτιά, καθώς έχει πια βραδιάσει, και χαιρόμαστε το τοπίο, τη ζεστή ατμόσφαιρα, και γενικά την παρέα ο ένας του άλλου, βρίσκοντας το πραγματικό νόημα σε αυτές τις διακοπές.

Ξαφνικά, εκεί που συζητούσαμε ο ένας με τον άλλο, και χαζολογούσαμε, πετάχτηκε ο Tae.

Τ- Ρε Jungkook, δεν μας λες κανά τραγούδι τώρα; Το επιβάλει η ατμόσφαιρα, και το εθιμοτυπικό του Camping, και έβγαλε για κιθάρα από πίσω του,για να την δώσει στον Jin να παίξει.

Υ- Μα δεν κάνουμε Camping.
T- Σσσσ! Είπε αυστηρά, και έβαλε το δάχτυλό του μπροστά απ' τα χείλια του.

Ν- Από που ήρθε αυτό; είπα αναφερόμενος στην κιθάρα.
Τ- Secret! απάντησε ο Tae, και ακουμπώντας το δείκτη του πάνω στα χείλη του έκλεισε το μάτι πονηρά.

Παιδιά, εγώ έχω αρχίσει να τον φοβάμαι αυτόν, είναι επικίνδυνος!

Jm- Δίκιο έχει ο Yoongi-hyung πετάχτηκε ο Jimin.

Τ- Σκάσε Jimin!

Jm - Καλά, σκάω, είπε και πήγε να καθίσει ανάμεσα στο Hoseok και την Bulmyeol, που μιλούσαν.

Τ- Και εσείς θέλετε να τραγουδήσει, έτσι;

Η Bulmyeol, σαν να απαξιούσε, απάντησε αδιάφορα,
Β- Ναι οκευ, ό,τι θέλετε...

Jk - Ωραία, θα τραγουδήσω! Είπε με πείσμα, και κοίταξε απειλητικά την Bulmyeol.

Lately I've been thinking about what we had~~
(Άμα θέλετε βάλτε το nothing like us που κάνει cover ο Jungkook)

Τραγουδούσε, και κοιτούσε την Bulmyeol. Τα μάτια του, έλαμπαν, καθώς συγκινημένος προσπαθούσε μέσω του τραγουδιού να της περάσει τα συναισθήματά του.

Μα ο Jimin δεν τον άφηνε. Κάθε φορά που η κοπέλα προσπαθούσε να προσέξει τον αγωνιούντα Jungkook, εκείνος την πείραζε, την τσίγκλαγε, την γαργαλούσε.

Εκείνη, γέλαγε. Σαν να μην άκουγε το τραγούδι, αδιαφορούσε. Είχε δώσει πλέον την πλήρη προσοχή της στον Jimin.

Τον πείραζε πίσω, και τον κοίταγε στα μάτια γλυκά.

Του χαμογελούσε πλατιά. Αυτό, απλά ξεχείλισε το ποτήρι για τον Jungkook.

Σηκώθηκε όρθιος, και με γρήγορα βήματα, άρχισε να κατευθύνεται προς το μέρος τους.

Ο Hoseok, πήγε να τον σταματήσει, του πρότεινε να τραγουδήσουν άλλο ένα τραγούδι μαζί, μα εκείνος, απλά τον κοίταξε απειλητικά, και βούτηξε την Bulmyeol από το χέρι, οδηγώντας τη κάπου, μακριά από εμάς.

Jungkook's Pov

Jk- Μπορείς να μου πεις τι ακριβώς έκανες με τον Jimin εκεί πέρα; είπα, και της άφησα το χέρι.

Β- Τι ακριβώς έκανα; με ρώτησε με ένα αθώο βλέμμα.

Jk- Εσύ θα με τρελάνεις!

Β-Εγώ θα σε τρελάνω γιατί;

Jk- Αα Χριστέ μου, θα τη βαρέσω!

Β- Τώρα θες και να με βαρέσεις; Καλά έχεις πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου αγόρι μου! και λέγοντας αυτό πήγε να φύγει.

Β - Τι κάνεις; με ρώτησε όταν της έπιασα το χέρι για να μην την αφήσω να φύγει.

Jk - Θέλω να μιλήσουμε!
Β- Δεν θέλω εγώ όμως! Είπε και τράβηξε το χέρι της.

Jimin's Pov

Ρε φίλε, ακόμα και αν ξέρω πως παίζεται κάτι με αυτή και τον Jungkook, δεν θέλω να παραιτηθώ από εκείνη!

Την θέλω δικιά μου, δεν θέλω να την δώσω στον Jungkook.

Δεν θα τον αφήσω να μου την κλέψει, για ακόμα μια φορά...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Για ακόμα μια φορά βλέπω... Τι εννοεί ο αγαπητός Jimin για ακόμα μια φορά; Ποτέ ο Jungkook του έκλεψε την Bulmyeol, ή μάλλον καλύτερα, με ποιόν τρόπο του την έκλεψε;

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now