Chapter 24: Μάθε Να Θυμάσαι, Μάθε Να Ξεχνάς

21 7 0
                                    

Jungkook's Pov

Β- Αφού φτάσαμε στη πύλη τι κάνουμε;
Jk- Λογικά ψάχνουμε για το επόμενο στοιχείο...

[Μετά από αρκετό ψαξίμο... ]

Β- Για μισό, τι είναι αυτό; ρώτησε με την περιέργεια να χρωματίζει τη φωνή της.

Β- Αυτό το κουτί... με τα ακροδάχτυλά της, άρχισε να εξερευνά τα πολύπλοκα ανάγλυφα σχέδιά του

B&Jk- Κάτι μου θυμίζει, είπαμε ταυτοχρόνως

Jk- Άνοιξέ το, να δούμε τι έχει μέσα...

Jm- Όχι, μη! Άκουσα τον Jimin να φωνάζει, και να έρχεται προς το μέρος μας ασθμένοντας.

Jm- Bulmyeol, μην ανοίξεις αυτό το κουτί!
Β- Γιατί;
Jm- Γιατί είναι δικό μου, είπε και το βούτηξε μέσα από τα χεριά της, κλείνοντάς το προστατευτικά μέσα στην αγκαλιά του.
Β- Jimin-ah...
Jm- Bulmy, σε παρακαλώ...
Β- Καλά...

J- Jimin τι κάνεις εκεί; Άσε κάτω το κουτί!
Jm- Συγγνώμη Seokjin, μα δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Bulmyeol, μου αρέσεις, θέλεις να γίνεις τον κορίτσι μου;
Β- Ε; Τι εννοείς; ρώτησε απόλυτα μπερδεμένη

Μα καλά τι λέει πάει καλά, πώς του ήρθε αυτό;

Jm- Εννοώ πως είμαι ερωτευμένος μαζί σου εδώ και πολύ καιρό, και δεν αντέχω άλλο να το κρατάω μέσα μου, ούτε να περιμένω μέχρι ο Jungkook να κάνει κίνηση. Δεν μπορώ, απλά να σε βλέπω να είσαι έτσι μαζί του. Θέλω εγώ να είμαι έτσι μαζί σου. Μου αρέσεις, μου αρέσεις πολύ!

B- Jimin-ah εγώ... εγώ... δεν το ήξερα...

Την αγκάλιασε. Εγώ είχα μείνει στήλη άλατος. Δεν το περίμενα αυτό... Ή μάλλον δεν το περίμενα από τον Jimin, αφού ήξερε πως η Bulmyeol μου άρεσε, πως αυτή η κοπέλα, για πρώτη φορά στη ζωή μου, με τράβηξε από την πρώτη στιγμή, με έκανε να νιώσω σαν να ξανά βρήκα τον εαυτό που χρόνια τώρα είχα χάσει.

Νιώθω προδομένος, μα κυρίως, φοβάμαι τη δικιά της απάντηση. Φοβάμαι, πώς ίσως στο τέλος με προδόσει και αυτή, γιατί ίσως ξέχασε την υπόσχεσή μας.

Άρχισα να ζαλίζομαι. Σωστά, θυμάμαι, είχαμε δώσει μια υπόσχεση...

Χρόνια πριν, πολλά χρόνια πριν. Αυτή ήταν δικιά μου, και εγώ δικός της, ταγμένοι αιώνια, ο ένας στον άλλο...

Jin's Pov

Ο Jungkook είχε χλωμιάσει. Φαινόταν πως δεν αισθανόταν καλά...

Δεν θα έμενα άπραγος. Θυμώταν, είμαι σίγουρος, πως πλέον θυμώταν...
J- Bulmyeol πάρε τον Jungkook και πήγαινέ τον στο δωμάτιό σας να ξεκουραστεί. Θα κανονίσω εγώ τα πράγματα εδώ με τον Jimin.
Β- Εμμ... ναι...πάμε Jungkook-ah; του είπε γλυκά, αφού συνήλθε από το σοκ και πιάνοντάς τον από το μπράτσο, άρχισε να τον οδηγεί προσεκτικά προς το δωμάτιό τους.
Jm- Που είναι ο Taehyung και ο Hoseok;
Υ- Ο Hobi δεν θυμάται, δεν θα είχε νόημα να τον φέρω.
J- Ούτε ο Tae... Εσύ φταις που θυμήθηκε έτσι; είπα και του έριξα μια δολοφονική ματιά.
Υ- Jin...
J- Namjoon, αφήστε μας λίγο μόνους μας με τον Yoongi.
N- Εντάξει, είπε και μαζί με τον Jimin απομακρύνθηκαν αθόρυβα.

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now