Chapter 40: Πάντα Δικός Σου

30 8 0
                                    

Hoseok's Pov

Τι χαρτί είναι αυτό; σκέφτηκα, και το κοίταξα καλά μέσα στη παλάμη μου.

Έπρεπε να ακολουθήσω τον Jimin, το ξέρω, όμως αυτή τη στιγμή είμαι πολύ μπερδεμένος.

Δεν ξέρω καν αν ο Seokjin χαμογελούσε στ' αλήθεια, ή έτσι μου φάνηκε...

Ξεδίπλωσα γρήγορα το μικρό χαρτάκι.

"Hoseok, θα σε περιμένω στον κήπο της Βασίλισσας την ώρα του σκύλου(7-9), μην με στήσεις.😜"

Όχι, αποκλείεται. Κάτι έχω καταλάβει λάθος.

Τι να με θέλει, και ειδικά, γιατί να ζητήσει να με συναντήσει σε αυτό το μέρος, που είναι ερημωμένο χρόνια τώρα;

Στραβοκατάπια, και έχωσα το χαρτάκι γρήγορα μέσα στη τσέπη μου.

Ένιωθα τη καρδιά μου να χτυπά για κάποιο λόγο, πιο γρήγορα από το συνηθισμένο...

Το αποφάσισα. Θα πάω. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί...

[time skip]

Στον κήπο της Βασίλισσας

Αρκετά χρόνια έχουν περάσει από τότε που πέθανε η βασίλισσα, άρα κάνεις δεν βρίσκετε εδώ, για να φροντίσει αυτόν τον τόσο όμορφο κήπο, σκέφτηκα, παρατηρώντας το κήπο γύρω μου, που λίγο ήθελε να γίνει ζούγκλα.

Είχα έρθει πιο νωρίς. Η αγωνία μου ήταν τεράστια, ο Jimin είχε πάει στο συνηθισμένο κρυσφύγετό του, και εγώ, μην ξέροντας τι να κάνω, αποφάσισα να πάω εκεί πιο νωρίς, να περιμένω τον Seokjin.

Η καρδιά μου σταμάτησε για λίγο, καθώς είδα τον άνδρα με τις φαρδιές πλάτες, να περνά από την είσοδο του κήπου.

Το βλέμμα του, ήταν αρκετά ξαφνιασμένο, ίσως και νευρικό, όταν η ματιά του συνάντησε τη δική μου.

J- Hoseok... Δεν περίμενα να είσαι εδώ από τόσο νωρίς... Είπε σχεδόν ντροπαλά;?

Πρώτη φορά βλέπω τόσα συναισθήματα πάνω στο πρόσωπο αυτού του συνήθως πέτρινου άνδρα.

Η- Εεε ναι, δεν είχα κάτι να κάνω, οπότε ήρθα πιο νωρίς, είπα περνώντας άβολα το χέρι μου μέσα από τα αρκετά μακριά μαλλιά μου.

Η- Γιατί ήθελες να συναντηθούμε εδώ; ρώτησα επιτέλους αυτή την ερώτηση που με βασάνιζε όλο το απόγευμα..

J- Γιατί δεν ήθελα κανένας να μας διακόψει

Η- Να μας διακόψει; Από τι;
J- Από αυτό, είπε και κλείνοντας το κενό μεταξύ μας, ένωσε γρήγορα τα χείλη μας.

Τα μάτια μου είχαν ανοίξει διάπλατα από το σοκ. Αυτό ήταν το πρώτο μου φιλί, και δεν ξέρω πως ένιωθα γι' αυτό.

Μπορεί να είχα έρθει στο παλάτι να γίνω ευνούχος για να αποφύγω το γάμο που είχε κανονίσει για εμένα η οικογένειά μου από τα πέντε μου, και να μην είχα και την τρελή αγάπη για τις γυναίκες, όμως δεν ξέρω πως ένιωθα γι' αυτό.

Μου άρεσε το φιλί του Seokjin, όμως δεν ήθελα να παραδεχτώ, πως υπήρχε πιθανότητα να ήμουν ομοφυλόφιλος.

Οι γονείς μου είχαν ήδη εξοργιστεί που πήγα στο παλάτι για να γίνω ευνούχος, πόσο μάλλον, αν μάθαιναν πως εγώ, ο μοναχογιός τους είμαι...

Έσπασα βιαστικά το φιλί, και απομακρύνθηκα γρήγορα από τον Seokjin.

J- Τι συμβαίνει; με ρώτησε ασθμένοντας.

Η- Τίποτα, απλά... Εγώ... Δεν ξέρω τι να πω...
J- Hoseok... Εγώ... Σ'αγαπώ. Είμαι σίγουρος πια γι' αυτό. Όσο και να προσπαθεί οποιοσδήποτε άλλος να σε βγάλει από την καρδιά μου, δεν θα το καταφέρει, ακόμα κι αν είναι ο ίδιος ο βασιλιάς. Σε παρακαλώ, δώσε μου μια ευκαιρία, να σου αποδείξω ότι αξίζω...
Η- Μα.. Αυτό.. Δηλαδή... Εσύ... είσαι ομοφυλόφιλος;
J- Ναι αγάπη μου, όπως και εσύ, ψιθύρισε αισθησιακά, και ακούμπησε τα σαρκώδη του χείλη, στη βάση του λαιμού του Hoseok.

Ένα μικρό βογκητό ξέφυγε από τα χείλη του, καθώς τα δόντια του μεγαλύτερου άνδρα άρχισαν να χώνονται μέσα στο δέρμα του.

J- Τώρα είσαι δικός μου του ψιθύρισε απλά στ'αυτί.
Η- Ναι, τώρα, και για πάντα, ενέδωσε ο μικρότερος, νιώθοντας για πρώτη φορά στη ζωή του, πραγματικά ολοκληρωμένος.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hello! Πως ήταν ;;; Δεν ξέρω αν σας άρεσε, μα πρώτη φορά γράφω γκεϊ ρομανς οπότε...

Τεσπα. Έχετε κατεβάσει το BTS world; Είναι καλό;

Δεν ξέρω, και αλήθεια βασανίζομαι στη σκέψη πως μέχρι να έρθει το καινούριο μου κινητό, δεν μπορώ να να το κατεβάσω γτ αυτή η μπακατελα δεν το υποστηρίζει... Αχ...

Αυτά από εμένα...

Stay tuned και μέχρι την επόμενη φορά σας φιλώ 😘😘

Stay tuned και μέχρι την επόμενη φορά σας φιλώ 😘😘

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

The worldwide handsome 😍

The bracelet (Υπό Διόρθωση)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt