Luku 4

930 43 54
                                    

Luku on osoitettu Fizille. Niin nuori ja hyvä ihminen menetetty aivan liian aikaisin. Levätköön nyt rauhassa.

"And now she's all over me, it's like I paid for it
It's like I paid for it, I'm gonna pay for this"

""I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your business""

""I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your business"" Huudan mikrofooniin, Sarahin soittaen viimeiset sävelet rummuillaan.

Tunnen kuinka hikipisarat valuvat pitkin otsaani. Hengitän pariin kertaan syvään.

Liam ja tänään avuksemme tullut Jualian taputtaa äänityshuoneen toisella puolella. Naurahdan heille.

Otan mikrofonini viereltä käsipyyhkeeni ja vesipulloni. Pyyhin otsani pyyhkeeseen ja otan pari hörppyä vettä vesipullosta.

Äänityskopin ovi aukeaa Liamin tullessa. "Hei se meni tosi hyvin Harry!" Hän sanoo ja taputtaa kädellään minua olalle.

"Kiitos."

Olemme äänittäneet kyseisen laulun ainakin neljästi jo tänään, nyt viimeinkin saaden sen valmiiksi. En ole oikein pystynyt keskittymään sen jälkeen, kun sain tietooni Louisin raskauden. Haluaisin vain olla kotona miehen kanssa, miettiä tulevaisuuttamme, pelihuoneen remontointia vauvan huoneeksi ja vauvan vaatteiden etsintää. Olen vain todella innoissani.

"Pitäisikö meidän tilata jotain ruokaa? Kello lähenee jo kahtatoista." Clare ehdottaa.

Otan vielä muutaman huikan vedestäni, osoittaen sitten Glarea. Käännän katseeni häneen. "Paras ehdotus, minkä olen hetkeen kuullut."

~

Noin 45 minuutin päästä olemme viimeinkin saaneet tilaamamme ruuat, joista nyt nautimme studiohuoneessa olevan pöydän äärellä. Itse tilasin itselleni Caesar salaatin niin kuin aika useinkin. Sen lisäksi otin Pepsin. En yleensä juo limuja taikka energiajuomia, mutta tänään minun ihme kyllä teki pitkästä aikaa mieli Pepsiä.

"Pitäisikö meidän seuraavaksi kokeilla äänittää Medicine?" Liam yhtäkkiä kysyy.

Nyökkään. "Joo se kuulostaisi hyvältä."

"Ja jos se olisi sitten siinä tältä päivältä, jatketaan sitten taas parin päivän päästä. Onhan se kaikille okei? Että pidettäisiin pari päivää lepoa?" Liam kysyy ja kiertää katseensa muissa huoneissa olevissa.

Kaikki vain nyökkäilevät myöntävästi samalla syödessään lounaitaan. Olemme puhuneet jo jonkin aikaa, että pitäisimme useastikin pieniä parin päivän lepopäiviä varsinkin nyt, kun levy on saatu valmiiksi ja pitää äänittää vain muutama biisi keikkoja varten.

Syömme lounaalle loppuun, jonka jälkeen palaamme takaisin bändin kanssa äänityskoppiin, Liamin ja Julianin käydessä istumaan toiselle puolelle äänityskoppia.

Kuuntelen alkusoittoa heilutellen päätäni rytmin tahtiin. Vain hetki ennen laulamisen aloittamista otan edessäni olevasta mikistä kiinni molemmin käsin ja tömistän jalkaani hiljaa lattiaa vasten. Nuolaisen huuliani ja vien suuni lähenne mikkiä.

"Here to take my medicine, take my medicine"

"Give me that adrenaline, that adrenaline
Think I'm gonna stick with you"

"Here to take my medicine, take my medicine
Rest it on your fingertips
Up to your mouth, feeling it out
Feeling it out"

"I had a few, got drunk on you and now I'm wasted"

We just kind of did it || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now