Hejsan alla! Jooh tota noin, tää luku on musta hieman jopa sekava ja nopea tempoinen... En oikeen ehtiny oikolukee ja korjailee tätä kunnolla, koska noh koeviikko vie aikalailla kaiken mun ajan. Ei sillä, ettäkö mua muutenkaan kiinnostais hirveemmin lukea tekstiä, ku sitä on tässä muutenkin tehty jo aika paljon viikon sisällä. Mutta toivottavasti se ei haittaa teitä nyt hirveesti.
Viimeinkin viikonloppu, mikä tarkoittaa, että pääsin aamulla nukkumaan pitkää. Myös Harryn tuoma aamupala sänkyyn ei ollut hullumpi ajatus, tuntui kuin olisin ollut prinssi.
Ensimmäinen viikkoni töissä on mennyt todella hyvin, lähetyksiä on ollut todella kiva tehdä Nickin kanssa ja meistä onkin tullut todella nopeasti erittäin hyvät ystävät. Mikä on totta kai hyvä asia.
Lähetyksien teosta on myös tullut minulle todella nopeasti todella rentoa puuhaa ja loppu viikosta pystyinkin jo aloittamaan lähetykset ilman jännittämistä siitä. Eilen, kun saimme taas yhden uuden lähetyksen Nickin kanssa tehdyksi, kertoi mies minulle, että saan valita soittolistan seuraavan viikon keskiviikolle. Mikä no, totta kai oli mielestäni aivan mahtavaa.
Mitä raskauteeni tulee, niin sekin on mennyt todella hyvin. Olen pitänyt itseni kunnossa, syönyt tarpeeksi, juonut paljon vettä ja syönyt niin hedelmiä kuin vitamiinejakin. Harryn innostamana olemme alkaneet tehdä aina muutaman kerran viikossa iltaisin joogaa yhdessä, se on ollut mielestäni erittäin rentouttavaa ja jopa hauskaa, mitä en kyllä osannut odottaa. Minulla on taas seuraan viikon alussa aika Helenille. Odotan sitä innolla ja toivon todella, että vauvalla on kaikki hyvin.
Ensin haluan kuitenkin nauttia viikonlopusta ja ottaa siitä kaiken ilon irti niin kauan kuin sitä kestää, sillä ylihuomenna minun täytyy taas herätä aikaisin töihin. Ja vaikka rakastankin työtäni, rakastan vielä enemmän nukkumista.
Päätimme Harryn kanssa lähteä kaupoille näin lauantaisena päivänä ja kun ilmakin on vielä erittäin kaunis ja keväinen. Toki ulkona on vielä muutama aste pakkasta, mutta kevät tekee jo kovasti tuloaan. Kuulin tänä aamuna jopa lintujen sirkutusta, mikä todellakin oli ihana ääni näin pitkän talven jälkeen.
Olemme käyneet Harryn kanssa jo nyt läpi joitakin vaatekauppoja, löysin itselleni pari söpöä raskauspaitaa ja Harry löysi itselleen uuden kevät takin. Käytyämme Adidaksen liikkeessä jäin kyllä katsomaan yhtiä kenkiä ja aika pitkäksikin aikaa, mutta en sitten kuitenkaan viitsinyt ottaa niitä muisteltuani kuinka pitkä kenkärivi minulla on kotona vain Adidaksen kenkiä.
Hetki sitten päädyimme yhteen aivan mainioon italialaiseen ravintolaan syömään, sillä meillä molemmilla alkoi olla jo hieman nälkä. Onhan viime ruokailustamme jo melkein viisi tuntia.
Selailen silmilläni menua läpi ja yritän päättää mitä söisin. Pasta kuulostaisi tänään todella hyvältä, mutta on vaikea valita mitä pastaa haluaisin, niitä on niin monia erilaisia. Sinänsä pestopasta olisi hyvää, mutta sitten taas toisaalta pasta Alfredo olisi myös erittäin hyvä vaihtoehto, samoin myös katkarapu pasta.
"Täällähän on hyvä tarjonta." Harry toteaa.
Nyökkään. "Jep, vaikeaa valita."
Mietiskelen valintaani pastojen välillä. Lopulta kuitenkin turhaannun ja huokaisen syvään.
Käännän katseeni menusta avopuolisooni. "Mitä sinä ajattelit ottaa?" Kysyn.
Harry nojautuu tuolillaan taakse päin, mietteliäs katse kasvoillaan. Lopulta vastaten: "Ajattelin tuota vege pitsaa" Mies siirtää katseensa minuun.
Nyökkään ja siirrän katseeni takaisin ruokalistaan syvän huokauksen kera.
"Vaikeuksia päättää?" Harry kysyy hetken päästä.
YOU ARE READING
We just kind of did it || Larry Stylinson
FanfictionLouisin ja Harryn parisuhde on täynnä onnellisuutta ja kuin ruusuilla tanssia. Harry on juuri julkaissut uuden levynsä ja Louis saanut unelmiensa työtarjouksen. Kuitenkin Louisin tekemän raskaustestin positiiviset viivat saavat paljon muutoksia ja...