Luku 14

681 40 11
                                    

Uusi viikko ja uusi luku! Toivottavasti luku on mieluisa :) hyviä lukuhetkiä <3

"Ja se oli Justin Bieberin ja Ed Sheeranin uusi single 'I don't care'!" Huudahdan edessäni olevaan mikkiin.

Luen edessäni olevaa paperia, jossa on tämän päivän show'n käsikirjoutus ja muut tiedot, joita voimme tarvita. "Kumpikin on tehnyt come backin pitkän ajan jälkeen." Luen paperista samalla pyörien penkilläni. 

"Mitä mietteitä tämä tuo mieleesi Nick?" Kysyn, samalla nostaen katseeni pöydän toisella puolella olevaa työkaveriini.

Nick nojailee käsiinsä, jotka hän on tukenut pöytää vasten. "Onhan se hienoa kuulla molemmilta taas uutta musiikkia. Yllätyin kyllä, että juuri nämä henkilöt tekivät collabin"

"Luulin, etteivät he ole ystäviä keskenään." Nick toteaa vielä, nostaen kätensä ilmaan.

Nostan toista kulmakarvaani "Näinkö on?" 

Nick naurahtaa ja katsoo minua virnuille. "Et kuullut sitä sitten minulta." Hän osoittaa minua sormellaan.

"Joo, mutta onko se totta." Kysyn oikeasti kiinnostuneena.

Nick nyökkää jatkaen virnuiluaan.

"Oioi en olisi ikinä uskonut." Sanon hiljaa haltioissani.

"No kyllähän sen aina näkee gaaloissakin."

"Sinähän tiedät paljon julkisuuden henkilöistä."

Nick hymyilee ja kohauttaa olkiaan. "Olen ystävystynyt oikeiden ihmisten kanssa."

Menen lähemmäs mikkiä ja kuiskaan: "Mielenkiintoista."

Tämä saa niin Nickin kuin myös minutkin räkättämään naurusta. "Siinä oli teille hieman juoruja täältä minun, Louis Tomlinsonin, ja Nick Grimshawnin show'sta." Juonnan.

Laitan uuden biisin soimaan samalla, kun vielä puhun viimeisiä vuorosanojani. "Seuraavaksi hieman Shawn Mendesiä eli 'If I can't have you." 

Biisi alkaa soida, joten mykistän mikkini, Nickin tehdessä samoin omalle mikilleen. Hän venyttelee makeasti ja haukottelee vielä perään.

"Onneksi huomenna on perjantai." Hän voihkaisee.

Nyökkään, jota seuraa haukotus. Katson kelloa, mikä näyttää 8.30. Ei ihme, että meitä molempia haukotuttaa näin paljon.

"Onko sinulla jotain viikonloppu suunnitelmia?" Kysyn tehdäkseni edes pientä small talkkia biisien väliin. Voisimme toki olla hiljaakin, mutta olemme molemmat niin väsyneitä, että nukahtaisimme varmasti.

Nick siirtää katseensa minuun tietokoneestaan, näyttäen yllättyneeltä kysymyksestäni. Olemme usein aamusin hiljaa, mutta ajattelin tehdä poikkeuksen tänä aamuna. "Joo, ajattelimme Alexin kanssa mennä sunnuntaina aamubrunssille. Ja olemme hieman suunnitelleet, jos lauantaina menisimme katsomaan uusimman Marvelin elokuvan." Hän kertoo. 

"Oi, kuinka ihanalta tuo kuulostaa." Huokaisen kateudesta.

"Sinulla taitaa olla viikonlopun suunnitelmissa lapsenhuoneen valmistelua?" Hän kysyy.

Nyökkään ja huokaisen syvään. "Jep, niin kuin joka viikonloppu." Totean kyllästyneenä.

"Ettekö voisi Harryn kanssa pitää edes yhtä rentoa viikonloppua?" Nick kysyy näyttäen oikeasti hieman huolestuneelta.

Pudistan päätäni. "Haluamme saada huoneen nopeasti valmiiksi, joten ei." Vastaan topakasti ja päättäväisesti. Totta kai minulle kelpaisi pieni breikki Harryn kanssa, mutta se pidentäisi lapsenhuoneen valmistumista ja haluan huoneen valmiiksi pikimmiten.

We just kind of did it || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now