Hei kaikki! Tosiaan kesäloma on taas alkamassa tai mulla se on tavallaan jo alkanutkin. Ja ajattelin nauttia mun kesälomasta niiku viime kesänäkin. (Tai no niin paljon, kun siitä oikeen voi nauttia, kun kirjotukset odottelee syksyllä). Tää siis tarkottaa sitä, ettei lukuja ois tulossa lähiaikoina. Oon kuitenkin suunnitellu, että jatkaisin lukujen kirjottamista siinä jo heinäkuussa. Toivotan kaikille hyvää ja rentoa kesää, nauttikaa siitä munkin puolesta. Bye cuties! <3
Linnut ovat alkaneet palailla New Yorkiin pitkän kylmän talven jälkeen. On aika vaihtaa suuret ja lämpimät talvitakit kevyisiin kevät takkeihin. Viimeisetkin talvikengät on viety kellariin ja uudet Adidaksen kengät jo ostettu. Tällä kertaa kenkien väriksi on valikoitunut viinin punaisen.
Tänään ilma on erityisen lämmin, jonka takia uskon, että ulkona voisi selvitä jopa t-paidalla. En muistanut aamulla katsoa lämpömittaria, mutta uskon asteita olevan yli 15.
Sitä ei ikinä talvella huomaa, kuinka masentavaa se kaikki pimeys ja kylmä ilma oikeasti on. Vasta, kun kevät saapuu, kuten aurinko ja lämpimät ilmat, ymmärtää sen oikeasti, kuinka sitä kaikkea kaipasi. Minä ainakin kaipasin, todella paljon.
Olen jopa haaveillut jo kesäpäivistä, kun voi vain uida ja ottaa aurinkoa. Pukeutua siisteihin kesävaatteisiin ja nauttia auringosta. Ja viettää aikaa ystävien kanssa. Sitä minun on ikävä.
Koska ilma on niin kaunis, päätimme Harryn kanssa tulla syömään ulos. On ihanaa syödä lounasta ja juoda jääkylmää vettä auringon samalla paistaessa ja lämmittäessä. En ole aikoihin tuntenut oloani näin hyväksi. Kunpa aina olisi kevät tai kesä.
"Oletko päättänyt jo mitä haluat syödä?" Harry keskeyttää unelmointini.
Lasken päätäni hieman ja katson tulevaa aviomiestäni aurinkolasieni lävitse.
"En vielä." Kerron ja otan pöydällä olevan menun käsiini.
"Unohdin sen ihan kokonaan. Aloin vain niin nauttimaan tästä ilmasta." Myönnän ja selaan katseellani menua läpi.
"Siltä se vähän näyttikin, sen takia kysyinkin." Harry virnuilee minulle.
Vilkaisen miestä sen verran, että pyöräytän hänelle silmiäni, jatkaen sitten ruokalistan selaamista.
Minun tekisi hieman mieli ottaa pastaa, mutta syön sitä nykyään niin usein ravintoloissa, että ehkä minun olisi aika valita välillä jotain muutakin. Vilkaisen nopeasti lihasivustoa, kuitenkin päättäen, ettei minun oikein lihaakaan tee mieli.
Käännän ruokalistan sivua katseeni osuen seuraavaksi pitsalistaan.
No pitsa olisi oikeastaan todella hyvä valinta. En ole aikoihin sellaista syönyt.
Huonoksi onnekseni kuitenkin pitsalistakin on todella pitkä, kokonaisen aukeaman pituinen. Mikä ei ole hirveän hyvä asia minun kohdallani. Tässä voi nimittäin mennä hetki.
Listalta löytyy niin ananas, kinkku pitsa, mikä on aika sellainen tavallinen ja ihan hyvä pitsa.
Mutta minun tekisi kuitenkin mieli jotain missä on jotakin muutakin.
"Ihana tämä ilma. Tuntuu niin hyvältä, kun kevät on taas palannut." Harry toteaa yllättäen.
"Ehkä kirjottaisin nyt joitakin onnellisiakin biisejä, kun ei enää se pimeys masenna." Hän naurahtaa.
Naurahdan itsekin ja vilkaisen nopeasti miestä.
"Sinä kirjoitat ihania biisejä, niillä kaikilla on aina jokin merkitys." Hymyilen ja käännän katseeni kokonaan Harryyn.
ESTÁS LEYENDO
We just kind of did it || Larry Stylinson
FanficLouisin ja Harryn parisuhde on täynnä onnellisuutta ja kuin ruusuilla tanssia. Harry on juuri julkaissut uuden levynsä ja Louis saanut unelmiensa työtarjouksen. Kuitenkin Louisin tekemän raskaustestin positiiviset viivat saavat paljon muutoksia ja...