ГТД
Аз станах и отидох до кухнята. Направих си сандвича и го изядох набързо, защото не исках да я оставям сама за дълго.
Когато се върнах в стаята тя вече беше заспала. Беше толкова сладка. Сладка?! Какво ми става по дяволите?
Тъй като вече бях спокоен, че е в безопасност отидох в хола и си пуснах телевизия. По едно време ми звънна Виктор. Не го харесвах от началото, но го търпях заради Тервел. Сега ми беше дори още по-омразен.
Вдигнах телефона и чух досадния му глас.-Къде си?-попита ме той.
-Не те интересува.
-О, хайде де, братле. И ти ли си кисел?
-Какво имаш предвид?
-Двамата с Тервел сякаш сте в цикъл. Сменяте си настроенията по-бързо от тая Стефка. За Тервел разбирам, все пак ѝ е брат, но ти откакто си я срещнал си адски странен.
Уж не се влюбваше, а сега се държиш точно като такъв. Както и да е. Тази Стефка обаче колкото е досадна, толкова е и секси.-Не може да чукаш всяко едно момиче, което видиш.
-Кой ти каза?-засмя се той.
-Аз!
-Ще се караме за момичета ли, Денис?-каза той и си личеше усмивката му.
-Не, спокойно. Не всяка би ти вързала.
-А на теб?
-Не ме ядосвай-изкрещях и затворих телефона. Тогава се сетих, че може да съм я събудил. Изпсувах на ум и се запътих към нея. Тя вече беше будна и стоеше зад мен. Подозирам, че е чула целия разговор.
-От кога си будна?
-Откакто извика и ме събуди. Мерси за което.-каза тя съркастично.
-Ти няма ли да си тръгваш най-накрая? Да не би случайно вече да живееш тук?
-Не помниш ли какво каза брат ти. Не ми пука какво мислиш по въпроса. Аз оставам. И за протокола, не го правя заради теб, а заради брат ти.
-Щом казваш. С кой говори?
-Някой.
-Който някой дее...
-Не е твоя работа.-казах и тръгнах да излизам.
-Къде отиваш?
-До нас.
-Защо?
-Много си любопитна, знаеш ли? Отивам да си взема дрехи след като ще оставам.
-И къде ще спиш, гений?
-В стаята на брат ти?
-Той на мен не позволява да влизам там и силно се съмнявам, че ще позволи и на теб.
-Ако не ми позволи, ще спя на дивана. Ей сега ще му се обадя и ще видя.-звъннах му, но той не вдигна.-Нищо. Ще му се обадя когато се върна. А ти не мърдай от тук.
-Дори и да искам няма къде другаде да отида.
-Все пак да те предупредя.
YOU ARE READING
mine
RomanceТой ме погледна и започна да се приближава. -Защо го направи?- попитах го аз. -Защото те обичам и не мога да те гледам с друг.-каза и ме целуна страстно. Усетих как сърцето ми започна да бие. Приближих се още към него и усещах тялото му до моето. Са...