19

941 61 0
                                    

-Ако се беше държала послушно, щях да ти дам наградка.

-Не съм ти някакво кученце, Денис.

-Точно така, ти си моето бебенце.

-Кхх, не съм ти никаква.

-Ще бъдеш.

-Не, благодаря. Ще тръгвам.

-Да те изпратя, за да не те изнасили някой чичко?

-Какво се притесняваш? Пука ли ти изобщо за мен?

-Разбира се, че ми пука.

-Ти си лайно. Чао, Денис.

-Ще вървя до теб.

-Оф.

Вървя до мен без да каже нищо и стигнахме до нас. Отключих вратата и влязохме.Когато влязох в коридора той ме хвана и ме бутна на дивана в хола.Започна да ме целува .Устих как студентите му пръсти слизат надолу по тялото ми .Свали устните си на врата ми и засмука.Свали ми тениската и засмука по-надолу. Изведнъж някой влезе.Беше Тервел.

-Какво по дяволите Денис -каза той.-Помолих те да наглеждаш сестра ми, не да я чукаш.

-Не си казал, че не може.-каза Денис.

-Ти къде беше през цялото време, не мисля, че ние ти дължим обяснение. Нека не забравяме, че си изгарял от желание да чукаш Вивиан.-повиших му тон.

-Дойдох да си взема малко дрехи.

-Пак тръгваш?-попита Денис.

-Да.

-Върви на майната си, омръзна ми от теб.

-Стефи, не се дръж така с мен.

-А как да се държа?

Единствените важни хора в живота ми си тръгнаха, а сега аз трябва да се занимавам с толкова много проблеми. Благодаря, че ми помогна да се справя, когато мама и татко, знаеш...

-Ще говорим друг път, бързам.
Докато се усетя няколко сълзи бяха паднали, но единствено сега исках да прегърна Денис, защото само в него се чувствах сигурна.
Той избърса няколко сълзи с ръката си и ме прегърна. Продължих да плача на рамото му и за първи път се радвах, че не нося грим.

-Знаеш, че Тервел не си показва чувствата лесно. Не се тормози заради него. Ще се върнат скоро.
За първи път чувах Денис да говори толкова мило. Мисля, че
вече знам какво чувствам към него.

mineМесто, где живут истории. Откройте их для себя