30

813 41 2
                                    

ГЛЕДНА ТОЧКА НА СТЕФИ
-Как така баща му е шеф на хотела?-попитах очудено, знаейки, че Денис отново е крил нещо от мен.
-Ами, ти не знаеше ли?
-Забрави. Няма значение, не ми се говори за Денис повече тази нощ.-Аз ще лягам.-казах.
-Лека нощ.-казаха Вивиан и Мичъл. Щях да спя в стаята на Вивиан, защото не искаше Мичъл да е там.
ГЛЕДНА ТОЧКА НА ВИВИАН
-Ти ще си лягаш ли?-попитах Мичъл.
-Ъх, май да. Изморен съм. И благодаря, че ме приюти Вив.
-Няма проблем.
-Стефи беше права за теб, ти си най-милият човек, който познава.
-Тя ли го каза?
-Да. Хайде, лека нощ...
-Лека, Мичъл.-казах и му подадох телефона от масата.
Не исках да показвам, че се чувствам зле заради Тервел. Исках да започна на чисто, но ми липсваше. Седнах на дивана и извадих едно шише с водка. Сипах си в една чаша и станах да си взема лед. Понеже беше пролетната ваканция не се притеснявах, че утре съм на училище. Започнах да разглеждам стари снимки в телефона си, като отпивах бавно от чашата, а сълзите ми напираха. Усетих как започнаха да се стичат по бузите ми. Корема ми беше станал на топка. Плачех, опитвайки се да спра, но не можех. Шишето с водка намаляваше, но болката се увеличаваше. Бутнах чашата и я счупих на пода. Надявах се никой да не е чул и се наведох да събирам стъклата.
-Ау, мамка му, порязох се.-станах и започнах да търся лепенки.
-Вивиан, какво по дяволите...
-Оу, хей, Мичъл.-казах забърсвайки сълзите си.
-Как се поряза?-попита, но когато не отговорих, започна да търси лепнки. Аз седнах на барплота и подсмърчах.
-Вивиан, моля те, не плачи.-отново не казах нищо. След около две минути, търсене ги намери и взе една. Изми порязаното на чешмата и залепи лепенката на раната.
Понеже разликата между ръста ни беше голяма, той трябваше да ме вдигне, за каквото и да е. Беше се подпрял на барплота и при това докосна ръката ми. Бързо я отмести, но аз преплетох пръстите ни.
-Моля те, остани с мен.-помолих, придърпвайки го към мен.
-Няма да се махна.-каза, облягайки се на рамото ми.
-Надявам се.
-Обещавам.-каза и повдигна главата си, целувайки устните ми. Отвърнах му, пускайки език. Грабна ме в ръцете си без да прекъсва целувката ни.
-Вивиан..аз, искам те.-каза той едва прекъсвайки целувката.
-Така ли. Тогава ме вземи.
Качихме се в стаята за гости.
Облизах долната му устна и го целунах страстно, след което той направи същото. Захапах устната му, забавяйки дишането си. Той хвана двете ми ръце и ги сложи над главата ми, притискайки ги към стената. Изстенах, защото знаех какво следва.
Той отдръпна косата ми от врата и започна да оставя нежни и горещи целувки. Прехапах си устната, а той засмука, правейки ми смучка. Беше приятно, но не знаех за какво го прави. Дръпнах си главата да сме лице в лице отново. Приближи се в опит да ме целуна, но аз не му дадох.
-Какво направих?-попита ме той.
-Нищо..продължи.
-Харесва ли ти?-попита той с голяма усмивка, след което засмука пак.
-Даа...-изтенах аз.
Бутна ме в леглото и съблече тениската ми. Започна да смуче топлата ми кожа с меките си устни. Свали панталона ми, след което и гащичките ми. Прокара пръсти между бедрата ми и нежно ги вкара в мен.
-А така, как е ?
-Аххххх.-изтенах аз.
-Приемам това за да.-каза той, а аз кимнах.
Свалих колана от панталоните му, откопчах ги и ги събух. Той изкара пръстите си.
-Правила ли си го преди? Не искам да те нараня.-каза той.
-Да, спокойно.-казах аз, стенейки.
Той взе дънките си изкара пакетче с презерватив. Сложи го. Усетих как го вкара нежно в мен.
-Ахххх,да.-стенех аз.
-Шт, тихо, скъпа-каза той и погали устаната ми, след което забърза движенията си. Той сложи ръката си на устата ми, за да не събудим Стефи.
След това прекрасно изживяване, заспахме гушнати. Никога не бях се чувставала по-добре в нечии прегръдки, дори и в на Тервел.

mineWhere stories live. Discover now