Autorka: *Luka na pytania, a po chwili wybucha śmiechem*
Mad: *Podchodzi bliżej, żeby zobaczyć co jej odpierdzieliło* *Czyta pytania do niej* MONIKA!
Autorka: NO CO CHCYSZ KOBITO NIEWDZIĘCZNA? PRZECIEŻ TO NIE JA PISAŁAM TE PYTANIA GOD DAMMYT!
Mad: O kogo chodzi w tym pytaniu? Mi się nikt nie podoba .-.
Autorka: *odszukuje jeden fragment* "Trochę jeszcze oszołomiona [...] wpadłam na jednego z chłopaków, prawdopodobnie cała czerwona." buraku.
Mad: H-HEY! NIE BYŁAM CZERWONA! A POZA TYM, TO NIE DLATEGO, ŻE MI SIĘ PODOBA PFF! >.<
Autorka: DOBRA SKOŃCZ TO PITOLENIE MUSZĘ ZACZĄĆ KJUŁENDEJA! *przenosi wszystkich pstryknięciem na scenę* *zaczyna się szczerzyć jak poparzona, a po chwili wchodzi za kurtynę, zza której zostaje od razu wykopana* A MOJA KARTKA?! *ktoś rzuca jej kartkę w twarz* Tenk Ju. A więc, zaczynajmy!
*pojawiają się trzy fotele i stolik*
Autorka: *siada sobie na jednym z nich zakładając okulary, w których wygląda idiotycznie, więc od razu je ściąga, po czym macha ręką do Miiko* GIRLU CHUUDŹŹ!!!
Miiko: *przestraszona, chowa się za Mad* ZOSTAW MNIE, JESTEŚ STRASZNA NIE PÓJDĘ DO CIEBIE!
Mad: *podnosi siostrę i zabiera ją w stronę foteli, na jednym z nich odstawiając ją, a na drugim siada ona* Zaczynaj Monika, proszę .-.
Autorka: OKESZ. Pytanka są od xxMikaa B)
Miiko: Nie podoba mi się to, wy mnie chcecie zabić .-.
Autorka: Na to przyjdzie jeszcze cza~
Mad: *zniecierpliwiona* ZACZYNAJ DO WAFLA.
Autorka: ...Do Valkyon'a, mer mer B)
Miiko: MONIKA, ZACZYNAJ.
Autorka: No dobra :/ A więc pierwsze pytanko: Jaka jest Mad jako siostra?
Miiko: *zastanawia się* Trochę creepy, czasami jej się boję...
Mad: *patrzy wzrokiem mordercy*
Miiko: *zdenerwowana* To znaczy chciałam powiedzieć, że jest fajna, miła, kochająca i bardzo ją lubię, bo ma same pozytywne cechy, hehe...
Mad: *uśmiecha się, słysząc "prawdę"*
Autorka: Okej, dalej O.O Dlaczego zwykle dostajesz wkurwa?
Miiko: Bo nie lubię, jak ktoś mi zabiera słodycze .-. EZ TY GNIDO DOJADĘ CIĘ ZA MOJE CUKIERKI! >.<
Autorka: WHAAAT O.O Kiedy to wszystko się stało lol O.o
Miiko: Ostatnio, bo miałam cukierki z miodem i mi podpierdzielił :c
Autorka: Dobra ਉ_ਉ Kto według Ciebie jest największym debilem w kwaterze?
Miiko: Mad.
Mad: CO JA CZY JA JESTEM DLA CIEBIE CHŁOPAKIEM? ;-;
Miiko: Aaa, chodzi pierwszym NAJWIĘKSZYM? To Ez. Drze mordę na wszystko i wszystkich :')
Ez: Dzięki .-.
Autorka: Valkyon VS Ezarel VS Nevra, który najlepszy i dlaczego?
Miiko: Valkyon, bo pozostała reszta to imbecyle, a on przynajmniej jest spokojny i cichy, bo NIE DRZE MORDY O PÓŁNOCY JAK WSZYSCY CHCĄ SPAĆ -.-
Nev: TO BYŁO TYLKO RAZ!
Miiko: ZAMILCZ.
Autorka: Ulubione słodycze?
CZYTASZ
Kitsune | Eldarya [ZAKOŃCZONE]
FanfictionOpis: ♥-Mam nadzieję, że będę mogła się rozwijać na ziemi tak samo, jak ty w Eldaryi. I proszę, pamiętaj, że za niedługo wrócę, obiecuję. ♥~~Maddie (Luna) to główna bohaterka, kitsune z 9 ogonami. Swoje przygody przeżywa w Eldaryi, chociaż czasem ró...