" Dyren ! "
panggil Eric pabila dia terlihat kelibat Dyren masuk ke dalam lif . Dyren yg perasan akan hal itu cepat' menahan lif itu daripada tertutup . Dia menanti Eric masuk .
" Cepatlahh ! Kang tutup pintu lif ni ! "
jerit Dyren . Eric berlari ,
" fuhhh ! penat aku lari ! "
kata Eric . Nafasnya naik turun naik turun . Dyren tersenyum .
" Elehh , baru lari berapa cm jer pun .. "
katanya . Eric ketawa . Dia merangkul bahu Dyren .
" Thanks bro sebab tunggu aku tadi ! hehe! "
katanya .
" No problem la bro ! "
jawab Dyren .
" kau pergi mane tadi ? Aku pergi kat bilik kau , Shila cakap kau keluar . "
kata Eric .
" Aku gi ambik Dylan tadi kat airport ."
jawab Dyren .
" Dylan ?Kau asal x ajak aku sekali weyhh ? "
tanya Eric . Dyren tertawa ketika Eric menumbuk bahunya .
" Well , saje jer . Kau kan lewat masuk tadi. So aku pergi la sorang' "
kata Dyren .
" Kau ni kan .. "
kata Eric , dia mencubit telinga Dyren , tatkala itu pintu lif sudah terbuka . Staf' yg ingin masuk ke dalam lif itu ternganga melihat kelakuan dua orang CEO hotel itu . Eric cepat' menurunkan tangannya . Mereka berdua tersengih sengih .
" Sila la masuk . "
pelawa Eric kepada staf' itu . Dyren hanya tersengih sengih . Staf' yg berada didalam lif itu tersenyum senyum melihat mereka berdua . Sebaik saja lif dibuka , staf' disitu cepat' keluar , mereka mengucapkan selamat malam kepada Dyren dan Eric . Dyren dan Eric membalasnya dengan senyuman .
" Eric , aku balik dulu . Esok malam kita jumpa tempat biasa . "
kata Dyren.
" Ok bro ! Aku pun sama nak balik . Baby aku tengah tunggu aku dekat rumah ! "
kata Eric . Dyren ketawa ,
" kau ni kan ... silalah pakai topi keledar nanti yer "
usik Dyren lalu menutup pintu kereta belakangnya. Dia beralih ke tempat duduk pemandu ,
" Bro , x sedap nanti kalau pakai topi keledar. Kepala gatal la ! ha ha ha ! "
kata Eric . Mereka berdua ketawa .
YOU ARE READING
Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]
Romance🔞🔞 Kisah yg mempunyai unsur' 🔞 dan percintaan yg mempunyai pelbagai rintangan. [ Done ! ] #3rd book in amsyard's universe. #wattpad2019