" Ahhh ! Umphhhh ! "
desah Tia tatkala Dyren menghisap pussynya. Sesekali tangan Dyren menjalar ke bahagian gunungnya .
" Ahhhhh ! Ermmmphhhh !Srrrrttt .... "
jerit Tia ketika dia sudah mencapai orgasme nya untuk kali yg ke 2 . Dyren naik ke atas badan Tia , tualanya ditanggalkannya . Dia mengosok gosok bahagian pintu pussy Tia dengan hujung batangnya membuatkan Tia meracau .
" Masukkkannn pleaseee biyy ! Arghhhh ... strttt ... "
Dyren tersenyum lalu dia melumat bibir Tia , pelahan lahan batangnya disorong ke dalam lubang nikmat Tia . Dia mengdayung bataangnya dengan perlahan sesekali tangannya meramas gunung kembar Tia , bibir mereka xdak berhenti berlaga.
" Ahhh ! Ahhh ! "
desah Tia ketika Dyren menghentakkan batangnya dengan kuat.
" Arhhh ... kemutt kuat lagii sygg... arhhh ! "
kata Dyren .
" Ahhhh abiyyyyy ! "
Tia telah mencapai klimaksnya . Dyren duduk , lalu dia meminta Tia duduk diatasnya , perlahan lahan batangnya tenggelam kembali . Kedudukan tersebut memudahkan Dyren untuk menghisap gunung Tia , sesekali dia menghisap leher Tia sehingga meninggalkan bekasnya.Eric ke hulu ke hilir sambil menaip sesuatu di telefonnya .
" Mana pulak si Dyren ni pergi ... aduhh ! "
katanya seorang diri. Dia bertanya kepada Shila ,
" Shila ? "
" Kenape Tuan ? "
tanya Shila.
" Dyren ade cakap x mana dia pergi ? "
tanya Eric .
" Bukan ker Tuan Dyren dh apply cuti 2 minggu semalam ? "
tanya Shila . Eric menepuk dahinya ,
" Aduhhhh ! Lupa pulak ! "
Shila ketawa . Eric turut ikut sama." Syg ... "
panggil Dyren.
" Hurmm ? "
" kita gi bercuti nak ? "
tanya Dyren .
" pergi mane ? "
tanya Tia sambil memandang wajah Dyren.
" Well , we go somewhere yg cuma ade kite dua jer "
jawab Dyren.
" hmm ... tapi syg kena tanya mama dan papa dulu . "
jawab Tia . Dyren bangun dan duduk menghadap Tia , Tia bangun .
" I love you "
kata Dyren.
" i love you more.. "
jawab Tia sambil mengengam erat tangan Dyren. Dyren tersenyum . Dia memeluk Tia . Diusapnya lenbut rambut gadis yg dicintainya itu .
YOU ARE READING
Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]
Romance🔞🔞 Kisah yg mempunyai unsur' 🔞 dan percintaan yg mempunyai pelbagai rintangan. [ Done ! ] #3rd book in amsyard's universe. #wattpad2019