🎩« 3 »

82.9K 570 15
                                    

" Hmmmphhhh ! "
desah Tasya tatkala Eric meraba teteknya . Eric mencium leher Tasya . Digigt , dijilat , disedut . Tangannya menyusur masuk ke dalam skirt Tasya .
" Ahh ! "
jerit gadis itu tatkala jari telunjuk Eric sudah menusuk je dalam lubang farajnya . Eric melajukan jolokan jarinya didalam lubang Tasya .
" Strttttt ! Ahhhh Ericcc !! "
desah Tasya tatkala dia sudah mencapai klimaksnya . Eric membaringkan Tasya diatas meja kerjanya , zip seluarnya dibuka , dibukanya besar kangkang kaki Tasya , dikeluarkannya senjatanya lalu dihulurkannya ke dalam lubang nikmat Tsya . Dia medayungnya dengan laju .
" Ahh ! Ahh ! Ahh ! "
desah Tasya sambil tangannya merangkul erat leher Eric . Eric mengigit puting susu Tasya , sesekali digentelnya dan diramasnya .
" Ahhh ! Lajuuu ! Goo deeperrr Ericcc !!! Ahh ! Srttttt ! I like your big dickkk !! Ahhh ! Niceeee !! "
racau Tasya . Eric mengoyangkan pinggulnya dengan kencang , dan
crettttt ! crottt !
" ouhhhh ! Ahh ! Strttttt humphhhhh ! "
desah Tasya . Eric mencabut batangnya , air maninya meleleh keluar dari lubang Tasya yg sudah merekah merah itu. Tasya bangun , sisa air mani Eric yg meleh keluar dari lubangnya disapunya dengan jari telunjuknya lalu dijilatnya . Eric tersenyum . Dia duduk di atas kerusi kerja , dia kelelahan. Persetubuhan yg cepat begini membuatkan tenaganya berkurangan namun memberikan kenikmatan bagi nya . Tasya menyarung panties nya semula . Dia mengemaskan dirinya , bibir Eric diciumnya .
" Thanks for the lunch today baby ! "
kata Eric sambil meramas bontot Tasya .
" Welcome hensem ! "
kata Tasya .
" Nanti kita buat lagi okay baby ? "
kata Eric . Tasya mengangguk lalu dia berjalan keluar dari bilik Eric dengan membawa fail di tangannya untuk mengelakkan rasa curiga staf' disitu . Eric tersenyum . Dia puas .
Ringgg ! Ringg !
Telefonnya berdering , dia tersenyum lalu mengangkatnya .
" Yes sayang ? "
jawabnya .
" Okay , malam ni i datang sana . Okay sayang .. bye ! "
katanya kepada si pemanggil . Talian dimatikan.
" next trip for tonight ! "
katanya sambil tersenyum .

Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now