" Shila . "
panggil Eric . Shila menoleh .
" Yer ? "
" Buatkan saya kopi ? Boleh ? "
tanya Eric . Shila tersenyum ,
" Boleh jer Tuan Eric . Sekejap yer . "
kata Shila . Eric duduk di atas meja sambil memerhatikan Shila membuat kopi untuknya . Dia tersenyum .
" Nah Tuan Eric . "
Shila menghulurkan secawan kopi panas kepada Eric . Eric menyambutnya . Ketika Shila ingin berlalu pergi , tangannya ditarik oleh Eric . Shila berada diantara celah paha Eric . Shila terkejut .
" Tuan Eric ... "
" Shhh ... "
kata Eric lalu meletakkan telunjuk jarinya dibibir Shila . Shila mengangguk . Eric berbisik .
" Temankan saya malam ni ? "
" Pergi mana ? "
tanya Shila .
" Well , kita jalan' . Makan .. "
kata Eric .
" Hmmm ... "
Eric memegang pipi Shila .
" Please ? "
rayunya .
" Hmm .. ok . Pukul berapa balik ? "
tanya Shila .
" Bawa baju lebih . Tidur rumah saya. "
kata Eric dengan selamba . Shila terkejut .
" Hurmmm ? "
" Tonight pukul 8 , saya ambik awak ."
kata Eric lalu dia mencium bibir Shila . Dia kemudiannya turun dari meja itu dengan membawa cawan kopinya tadi dan tersenyum kepada Shila . Shila tertawa kecil sambil mengeleng geleng kan kepalanya ." Well , perbincangan kita sampai sini jer . So ? deal ? "
tanya Dyren .
" Deal ! "
kata Fara terlebih dahulu dengan gembira . Tia menjeling Fara .
" cik Tia ? "
tanya Dyren .
" Hmm deal ! "
Mereka bersalaman tanda setuju dengan perbincangan tersebut .
" Kami minta diri dulu Encik Dyren . "
kata Tia sambil tunduk hormat kepada Dyren . Namun , mata Dyren secara x sengaja terpandang akan belahan dada Tia . Dia menelan air liurnya.
" Silakan anak ayam .. "
kata Dyren dengan selamba sambil tersenyum . Fara hanya tertawa kecil , tetapi lengannya dicubit oleh Tia membuatkan dia kesakitan .Dyren hanya tersenyum .
" Goodbye bapa ayam 😉 "
usik Tia sambil mengenyitkan matanya kepada Dyren . Dyren tertawa kecil saja . Lucu melihat perangai Tia sebegitu .
Dia melabuhkan punggungnya dikerusinya . Dia tersenyum . Wajah Tia muncul di pikirannya , secara tiba' adiknya bangun apabila pemandangan yg dilihatnya sebentar tadi terlintas di fikirannya .
YOU ARE READING
Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]
Romance🔞🔞 Kisah yg mempunyai unsur' 🔞 dan percintaan yg mempunyai pelbagai rintangan. [ Done ! ] #3rd book in amsyard's universe. #wattpad2019