🎩« 16 »

67.6K 503 3
                                    

Tia terkejut tatkala Dyren mengangkat tubuhnya .
" Awak !! "
jerit Tia . Dia meronta , Dyren tidak mengendahkannya . Akhirnya dia kalah , dia merangkul erat leher Dyren . Dyren tersenyum lalu mengucup dahi Tia . Sampai di bilik Dyren , Dyren membaringkan Tia perlahan lahan di atas katilnya . Tia membiarkan saja .
" Tia ... "
Dyren menindih tubuh Tia . Tia memejamkan matanya pada mulanya , namun selepas itu dibukanya perlahan lahan memandang wajah Dyren . Dyren mengucup pipi Tia . Ciumannya sampai ke bahagian dada Tia . Tia mendesah kecil .

" Umphhh ! " desah Tia tatkala Dyren menyusui gunungnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Umphhh ! "
desah Tia tatkala Dyren menyusui gunungnya . Tangan Dyren yg sebelah lagi meraba celah kangkang Tia . Badan Tia melentik lentik kerana terangsang dengan sentuhan Dyren itu . Dyren memandang wajah Tia . Dia melumat bibir Tia dengan rakus manakala Tia merangkul erat leher Dyren . Setelah puas di atas , Dyren menarik perlahan lahan panties Tia sehingga terlepas daripada badan Tia . Dia mencium lembut pussy Tia .
" Ahh ! "
desah Tia . Lidah Dyren sudah mulai bekerja , dia menjolok , menjilat , menghisap pussy Tia sehingga Tia mencapai klimaksnya . 2 jarinya menjolok ke dalam lubang Tia dengan laju .
" Ahhhhh ! Humphhhhh ! "
desah Tia yg sudah mencapai klimaksnya yg ke 3 kalinya . Dyren menjilat air yg keluar dari pussy Tia sehingga bersih . Dyren perlahan lahan menghunus batang ke dalam pussy Tia . Tia mendesah .
" Masukkannn pleaseee !! Ahhh ! Hmmphhh ! "
Dyren menghentak terus batang sehingga ke dalam . Tia menjerit kecil sambil memegang lengan Dyren dengan kuat .
" Ahhh ! "
Dyren mengoyangkan pinggulnya maju mundur maju mundur .
" Stttttttsss ! Ahh ! "
desah Tia . Dyren mencium leher Tia sesekali digigit dan dihisapya sehinga meninggalkan kesan merah .
" Sedapppp ! Ahhhh ! Dyrennnn ! Umphhh ! "
racau Tia .
Bap! Bapp ! Bapp !
Setelah beberapa jam kemudian ,
" Keluar dalammmm ... "
jerit Tia tatkala dia melihat perubahan pada wajah Dyren . Dyren menusuk batangnya dengan dalam ke dalam lubang rahim Tia .
creeetttt ! Crotttt !
" Ahhh ! Ughhhh ! "
desah Tia . Air mani Dyren meleleh keluar dari pussynya bersama dengan darah daranya . Dyren mencium pipi Tia . Nafasnya tercunggap cunggap . Setelah semuanya teratur ,
" Tidur sayangg ... "
kata Dyren lalu dia merangkul erat tubuh Tia . Dyren terlelap .

Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now