" Ahhh ! "
jerit Tia pelahan . Dyren bangun lalu dia cuba mendorong batangnya ke dalam lubang nikmat Tia . Tia mendesah .
" Shhhttt ... "
Dyren mula mendayung batangnya . Kaki Tia dibukanya luas , leher Tia dihisapnya . Tia mendesah keghairahan. Wajah Dyren dipegangnya meminta Dyren untuk menciumnya . Dyren melumat bibir Tia sambil batangnya bekerja didalam lubang kenikmatan Tia. Sesekali jarinya meramas gunung kegemarannya .
" Ahhh ! Ahhh ! strtttt .... humphhhh ! "
desahan demi desahan kedengaran.
" Ahhhh ! Dyrennn ! "
Tia sudah mencapai orgasme ketiganya. Dyren masih lagi bertenaga mendayung batangnya didalam lubang Tia . Beberapa puluh minit kemudian ,
crotttt ! crottt !
" Ahh ! Strttt ! "
Sperma Dyren meleleh keluar dari lubang Tia setelah Dyren mencabut batangnya . Bahagian bahu sofa terkena air mani nya . Setelah mengatur nafas masing' ,
" Jum mandi . "
ajak Tia . Dyren dengan serta merta mengendong tubuh Tia lalu diletakkannya di dalam tub mandi . Mereka berdua kemudiannya membersihkan diri masing' ." Afiq ! "
panggil Tristan . Afiq menoleh , dia tersengih .
" Heyy bro ! "
sapa Afiq . Mereka bersalaman .
" Aku ada bende nak cakap dengan kau ."
kata Tristan dengan nada yg serius .
" Oh , okay . Jum kita pergi cafe sana . "
ajak Afiq . Mereka kemudiannya berjalan menuju ke arah cafe yg ditunjukkan oleh Afiq sebentar tadi .
" Aku nak cakap pasal adik aku ."
kata Tristan dengan nada yg serius . Afiq tersentak .
" Korang putus sebab apa ? "
tanya Tristan. Afiq meletakkan cawan kopinya ,
" Kau x tanya adik kau ker ? "
kata Afiq sambil tersenyum jahat .
" Dia x nak cakap ."
jawab Tristan .
" Ouhh ... baiklah . memandangkan adik kau x nak cakap kat kau kenapa kiteorang putus , jadi ... aku terpaksalah bagitahu kau . "
kata Afiq . Fikirannya mula berlegar' mencari helah agar dapat menipu Tristan dan mendapatkan Tia kembali .
" Cakap jer . "
kata Tristan .
" Tia yg minta putus dulu . Kau tahu kan aku macam mana dulu tapi sekarang aku dah berubah Trist . Aku bukan kaki perempuan , kaki pukul lagi . aku dah insaf , taubat . sebab aku sedar , kehilangan orang yg kita sayang tu amat berat dan ... aku masih x dapat lupakan adik kau . "
katanya menagih simpati Tristan.
" hmmm ... "
jawab Tristan ringkas .
" Trist , aku betul' dah berubah . Aku betul' sayang kat Tia . Tolong aku Trist , aku nak dia balik ... "
rayunya lagi.
" Aku boleh tolong , tapi Tia tu degil ."
kata Tristan . Afiq mencelah ,
" Dia memang degil sebab dia dah kaple dengan laki x guna tu. "
" wait , laki x guna ? "
tanya Tristan. Afiq tersenyum jahat ,
" Dyren Benjamin . Seorang bisnessman tycoon dan playboy terkenal dekat KL ni . Keluarga dia orang berpengaruh . "
kata Afiq sengaja menambah perisa dalam percakapannya .
" Playboy ? Adik aku tu buta ker ape ? "
kata Tristan .
" Trist , aku merayu sangat kat kau , tolong ... tolong aku supaya Tia balik pada aku . aku janji aku akan jadi suami yg baik untuk dia nanti . "
katanya .
" Baiklah , nanti aku bagitahu mama aku . aku akan tolong kau . kau sorang jer yg layak jadi adik ipar aku , bukan playboy tu ."
kata Tristan , Afiq tersenyum kerana umpannya berjaya.
YOU ARE READING
Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]
Romance🔞🔞 Kisah yg mempunyai unsur' 🔞 dan percintaan yg mempunyai pelbagai rintangan. [ Done ! ] #3rd book in amsyard's universe. #wattpad2019