🎩63

32.5K 253 5
                                    

Tristan menolak Afiq membuatkan Afiq tersandar pada dinding .
" Apehal ni ?! "
tanya Afiq . Tristan menarik kolar baju Afiq ,
" Kau buat ape kat adik aku ?! Haaa ?! "
tanya Tristan marah . Afiq ketawa ,
" Buat ape bro ? Aku x buat apa2 lah ... "
katanya . Tristan tanpa amaran terus menumbuk Afiq , bibir Afiq berdarah .
" Kau jangan tipu ! Video yg kau hntar tu kat Dyren dan gambar2 tu sial ! Kau masih cakap x buat apa2 ? Haritu , kau edit gambar Dyren kan ?! Sekarang kenapa adik aku boleh terlibat ?! Kenapa gambar adik aku ?! Kenapeeee ?!!! "
marahnya . Afiq ketawa ,
" Oh ! Lupa aku nak cakap . Aku sebenarnya tukar plan , yerla , sebab nanti kalau aku hantar gambar Dyren tu , mestilah adik kau yg bodoh tu masih percayakan Dyren . That why lah  aku hantar gambar aku yg tgh ... perghhh ! Bdan adik kau tu ...... sedap giler broo ! Ahh ! Rasa nak lagi pulak , boleh kan a..bang i..par ke..sayaangannn ku ? HAHAHHAHAHHAHA ! "
katanya dengan tawanya .Api kemarahan Tristan semakin membara , tanpa mempedulikan orang disitu , dia terus menumbuk Afiq bertubi tubi .
" Tristt ! Okok ! Aku xkan buat macam tu kat adik kau lagii ..."
kata Afiq menahan Tristan daripada menumbuknya lagi .
" Aku bagi kau peluang ! lepas ni , aku xnak tengok muka kau ! And stay away from Tia and Dyren ! "
kata Tristan lalu menolak kasar Afiq .
" okok ! Aku janji , aku xkan kacau diaorang lagi dah ."
kata Afiq sambil mengelap darah dibibirnya .
" Good ! "
kata Tristan dan berlalu pergi . Afiq tertawa ,
" X semudah itu aku nak lepaskan kau Tia ... "
katanya .

Seminggu kemudian ,
Tok! Tok!
Tia mengesat air matanya , dia bangun dan membuka pintu biliknya lalu berlalu semula ke katil nya .
" sayangg ? "
panggil suara itu . Tia menoleh , Dyren berdiri dihadapan itu bersama senyuman paling manis dan hensemnya .
" Bieyyy ! "
panggil Tia lalu dia memeluk Dyren . Dyren membalas pelukan Tia . Dia mengucup dahi Tia , air mata wanita kesayangannya itu dikesatnya .
" maafkan Tia ... Tia betul2 xtahu tentang video tu dan gambar2 tu ... "
kata Tia . Dyren hanya tersenyum sambil menyelitkan rambut Tia yg terjurai itu ditelinga Tia .
" Everything is done . Syg jgan risau , sya dah maafkan syg ... Itsokay , my fault too . "
kata Dyren . Tia memeluk erat tubuh Dyren .
" jangan tinggalkan syg lagi ... Syg xboleh xada biy ... I love youu so muchh abiey ... "
katanya . Dyren tersenyum lalu menjawab ,
" me too sygg ..."
" hekelehhh ! Dahlah tu , lama aku tunggu kat sini . "
kata Eric yg sedang berdiri di belakang . Dyren dan Tia tertawa ,
" yerlah yerlahhh ... Kau dengan Shila.boleh jer lama2 , aku pulak x boleh ? "
kata Dyren . Eric menghampiri mereka ,
" Alahhh ... Yerlah ... Pi masuk bilik sana lepaskan rindu korang . Aku tunggu ... "
kata Eric .
"dah dah , dah lepaskan dah . "
kata Dyren .
" syg , biey balik dulu . Nanti biy datang lagi ."
kata Dyren lagi . Tia mengangguk .
" datang tau ... Hmm "
kata Tia sambil memuncungkan mulutnya .
" yer .. Biy dtang .okay ? Syg rhat dulu sekarang . I love you . "
kata Dyren lalu mengucup dahi Tia .

Kau Milik Aku . [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now